Noen som har nitendo wii? (side 2)

Ps2 kom min datter i hende på julaften, sammen med singstar, dansematte og nemo-spill. I ettertid har hun fått seg flere singstar, og fått supplert med eyetoy.

Resultatet av det hele er at jeg og min mor er hekta på singstar (-min mor måtte kjøpe seg sin egen ps2 med singstar... )

Eneste nedturen er at jeg blir sjøsyk av Nemo. -Trodde ikke det var mulig... :O
Wii er for mennesker som liker å bevege seg.

Playstation og Xbox er for folk som blir svett av å tenke på folk som spiller Wii (min teori iallefall).

Jeg benyttet forøvrig julen som en unnskyldning til å kjøpe meg selv en PS3.
Skrev selvsagt "Til Mathias" på lappen, men ettersom han kun er 4 år så ble jeg vel kanskje gjennomskuet

Når det er sagt, det er en sinnsyk morsom boks å leke med.

Har kjøpt meg Fifa 09, Burnout og diverse versjoner av Singstar (det må man jo ha til nachspill å sånn, er alltid like morro).
z0nic
Jeg benyttet forøvrig julen som en unnskyldning til å kjøpe meg selv en PS3. Skrev selvsagt "Til Mathias" på lappen, men ettersom han kun er 4 år så ble jeg vel kanskje gjennomskuet :-)

Hehehe. Du er gjennomskuet
For en 4 åring vet velikke så mye om trådløs nettilgang og skjermoppløsninger, og ville sikkert ha jublet like høyt med en ps2...
PS2 fikk han til jul da han var 2 år.

Han fikk forøvrig også Xbox til jul i 2004 da han var..hm...1 mnd og 25 dager +/- ei uke?

Han har en pappa som lider av "gadgets"-syndromet tror jeg.
Hehe...
Den ungen din fikk vel god koordinasjon i fingrene før han kunne krabbe...
-Kommer ikke helt over at jeg ble sjøsyk av Nemo... Skikkelig ukult! :O
Wii my aquarium
som nybakt wii-eier snublet vi over denne i dag:

<embed src="http://www.youtube.com/v/RBZh25eMqPc&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>

et slags "spill" hvor man kan sette opp inntil seks akvarier med fisk og annen innmat. noen her på akvaforum som har testet det?
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap