- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Høygravid molly (side 2)
Høygravid molly (side 2)
kjenner jeg blir litt furtete, ingenting skjer med dama mi, hun bare stresser rundt som en torpedo.
Kan jeg ha tatt feil? Hun kan ikke bare være feit vel
Er det noe jeg kan gjøre for å sette det hele igang, eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet? Ser at noen har nevnt temperaturøkning før, men vannet i tanken holder 28 grader.
What to do?
Kan jeg ha tatt feil? Hun kan ikke bare være feit vel
Er det noe jeg kan gjøre for å sette det hele igang, eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet? Ser at noen har nevnt temperaturøkning før, men vannet i tanken holder 28 grader.
What to do?
Postet 22.10.08 kl 20:27
Postet 23.10.08 kl 01:46
Postet 23.10.08 kl 21:08
ClownFish/NeonTetraPrøv å sette henne i fødekar. Dersom hun er stressa så kan hun holde ynglene inne. Hos oss kan hannene stresse de opp sånn at de ikke vil føde. Kommer de vekk fra deres mas, så har de sluppet ynglene etter kort tid. Dette er min erfaring ihvertfall.
For å vidt jeg forstår, går hun alene i en 30 liter nå, så å begynne med fødekar vil føre til mer stress
Postet 23.10.08 kl 21:10
Maretard[QUOTE=ClownFish/NeonTetra]Prøv å sette henne i fødekar. Dersom hun er stressa så kan hun holde ynglene inne. Hos oss kan hannene stresse de opp sånn at de ikke vil føde. Kommer de vekk fra deres mas, så har de sluppet ynglene etter kort tid. Dette er min erfaring ihvertfall.
For å vidt jeg forstår, går hun alene i en 30 liter nå, så å begynne med fødekar vil føre til mer stress
Å, det så jeg ikke at hun gjorde! IKKE fødekar da nei, hehe
Postet 23.10.08 kl 21:18
Hun har
en hel villa for seg selv ja
Men det ser ikke ut til å hjelpe noe spes. Hun bare stresser rundt hele tida.
Tror jeg gir henne en uke til og så flytter jeg henne "hjem" igjen til de andre.
Hvis jeg får bukt med infusorietåken jeg plages med..
Eller noen som har andre synspunkter? Jeg er kanskje for utålmodig i forhold til tjukkedama?
Men det ser ikke ut til å hjelpe noe spes. Hun bare stresser rundt hele tida.
Tror jeg gir henne en uke til og så flytter jeg henne "hjem" igjen til de andre.
Hvis jeg får bukt med infusorietåken jeg plages med..
Eller noen som har andre synspunkter? Jeg er kanskje for utålmodig i forhold til tjukkedama?
Postet 23.10.08 kl 21:56