Træng hjælp te væggakvarium (side 2)

Tviler på at veggakvariet ditt er så stort som du sier/har fått beskjed om. I følge tropehagen sine sider er literantallet enten 57 liter eller 89 liter, kommer an på størrelsen på akvariet. Regner med at du har det største av de to. Jeg prøvde å søke etter bruksanvisning på nettet for deg, men jeg er ikke noe geni på det.. så du kan jo prøve selv, det minste heter FTC1380 og det minste står det FT1980 på, men tror det skal stå FTC1980. Merket er Himat. Håper dette kan hjelpe deg på vei
oj, så kult =) tusen hjærtli takk, kansje æ finn nå no hvis d e d riktie kare da.. målan e
160 x 12 x 46
me pompan e d 2 meter
mvh mona
Da er det 88,3 liter.
målte du hele karet nå eller kun glasset? hvis det er nesten 2 meter med pumpa er det nok det største du har, det er 198cm.. Se her så ser du hva jeg mener
it mer? jaja, da fant vi no ut av d ihværtfall. =)
liverbird
målte du hele karet nå eller kun glasset? hvis det er nesten 2 meter med pumpa er det nok det største du har, det er 198cm.. Se [URLBLOCK1]så ser du hva jeg mener

? æ fikk ingen træff, men æ målt glasse ja.
mvh mona
oi, ja det ser jeg.. hehe.. du får søke på veggakvarium så får du opp 1 treff. Jeg er som sagt ingen datageni
lol =) takke for hjælpa. du kom no længer enn mæ. har prøvd å finn navne på d, men fant ingenting.
mvh mona
Himat nettside

Hm... en nettside som har Alibaba i navnet får ikke akkurat meg til å tenke "dønn seriøse kvalitetsprodusenter"...
Har sendt deg mail Blue Moon
mona o
[URLBLOCK1] Hm... en nettside som har [B]Alibaba[/B] i navnet får ikke akkurat meg til å tenke "dønn seriøse kvalitetsprodusenter"... ;-)

hehe alibaba er som kelkoo.

litt mer info om Himat: Link

Hjemmesiden til Himat: Link

Men kommer ikke inn på siden for en eller annen grunn.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap