Trenger hjelp til laging av bakgrunn..... 600l (side 2)

Mariflyfly
[QUOTE=Pisces]....[URLBLOCK1]....

Lime rett på glasset?
Vil ikke det ødelegge karet for senere????
Har du bilde av resultatet ditt???
Det er linket til bilder i mitt første innlegg.
Skiferen er limt rett på glasset og bygger dermed ikke mere enn ett par cm.

mvh
Arnt Olav
Dammed
O.O Da ble det klart, denne gangen skal jeg lage bakgrunn til 400 literen. :)


Du får holde oss underettet om hvordan det går da
det skal jeg.

Men er det mulig å smelte Styrofom slik at man kan presse steiner nedi den smelta massen slik at man får frem konturene til steinen på styrofomen?
jau, jeg får vel det. :P Tar en stund før jeg begynner å lage det da, skal flytte osv.
SolVard
Litt dyrere enn vanlig isopor, du finner disse hos Byggmaker ol Har andre navn også som Styrofom... Den er fastere i formen og er lettere å jobbe med fremfor isopor. Jeg har vel brukt sort og brun på denne bakgrunne - blandet disse slik at jeg fikk flere nysanser. Koster [B]ikke[/B] 3-400 nei - ligger rundt 80,- for 120x60 10mm


Endelig fikk jeg tak i plate... Hos en rørlegger..... betalte 100,- for en plate på 240x60x10...ikke så galt
Er "bare" en 540l kar jeg skal ha det i, fikk feil mål av selger, men stort kar for det.....
Så da er det bare begynne å skjære og male og stå i...
Nå må du huske på å bruke kamera - er mange som lurer på hvordan man kan lage en bakgrunn selv
SolVard
Nå må du huske på å bruke kamera - er mange som lurer på hvordan man kan lage en bakgrunn selv :)

Ja det skal jeg
Har innmari lyst å lage bakgrunn til 540-literen...men jeg må ha den i 3 moduler for å få den oppi...
Fikk iallfall mye inspirasjon her
Passer godt som sånn mørketidsarbeid
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap