Hvordan får du bildene opp? (side 2)

Du gjør det feil, ser jeg.

Altså; det miniatyrbildet du har lastet opp i innlegget, når innlegget er postet:
klikk på det lille bildet på vanlig måte så det blir stort. Så høyreklikker du på det, velger egenskaper og kopierer bildeadressen du finner der.
Så går du tilbake til innlegget, klikker endre, og limer inn bildeadressen melloom "IMG" klammene.

Du kan ikke hente bildeadressen før ETTER at innlegget er postet og bildet er lastet opp. Før det har jo ikke bildet noen internettadresse.
JAAA

Tusen takk for hjelpen
Inaktiv bruker
jippi endelig klarte jeg det nå ble jeg super glad =
Min tur :p
son nå prøver jeg :P

[External Image]" alt="[External Image]" title="[External Image]" border="0">
Ååååååååååååååååååååååååå:'(
får det ikke til

[External Image]" alt="[External Image]" title="[External Image]" border="0">22402_100111175737_1.jpg&nr=1&uri=%2Fimages%2Fforum%2F" alt="[External Image]" title="[External Image]" border="0">
[External Image]


Du skal ikke kopiere den adressen øvert "over bildet".

ElinH
Klikk på bildet, så du får de i stor versjon i eget vindu. Så høyreklikker du på det store bildet og kopierer bildeadressen. Så går du tilbake til innlegget ditt som skal endres, sett markøren under all teksten, og klikk på det lille ikonet til høyre for link-ikonet (det ikonet lengst til høre, rett før spørsmålstegnet). Lim inn bildeadressen i den boksen som åpnes, trykk ok, og du har fått stort bilde i posten din.



Takk for forklaringen ElinH! Den er super!


Eg og vil prøve.. [External Image]
Tommy Tran
Eg og vil prøve.. :)


eg fate det isje jør du?
Trykk på bildet når det er åpnet. Så høyreklikker du, og trykker på egenskaper.
Det kommer opp en liten rute, og i "margen" på den venstre siden finner du litt nede bildeadressen. Kopier den.

Så går du tilbake til innlegget ditt som skal endres, og klikk på det lille ikonet til høyre for link-ikonet (det ikonet lengst til høre, rett før spørsmålstegnet). Lim inn bildeadressen i den boksen som åpnes, trykk ok, og du har fått stort bilde i posten din.


Her er bildeadressen:
http://akvaforum.no/images/forum/22402_100111175737_1.jpg


Hvis du trykker, og kopierer teksten (linken) øverst "over bilder i stort format, er dette FEIL.


Her er bildeadressen som du IKKE skal ta:
http://akvaforum.no/forumimage.cfml?imgs=12297_400553_1.jpg&nr=1&uri=%2Fimages%2Fforum%2F
mona o
Du gjør det feil, ser jeg. Altså; det miniatyrbildet du har lastet opp i innlegget, når [B]innlegget er postet:[/B] klikk på det lille bildet på vanlig måte så det blir stort. Så høyreklikker du på det, velger egenskaper og kopierer bildeadressen du finner der. Så går du tilbake til innlegget, klikker endre, og limer inn bildeadressen melloom "IMG" klammene. Du kan ikke hente bildeadressen før ETTER at innlegget er postet og bildet er lastet opp. Før det har jo ikke bildet noen internettadresse.



En flott beskrivelse det også! Enkel og grei.
Håper det er greit at jeg bruker dem nå.

[External Image]


[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Kristian Svantorp
Reklame for plussmedlemskap