Noen flere enn meg som er nattaktiv her på forumet?? (side 2)

Syns det sjelden er folk her på natta jeg da :/(
Var stuptrøtt da jeg skulle legge min datter i kveld. Er litt forkjølet, sånn at jeg tetter til i nesa når jeg legger meg ned. Med en gang jeg døste av, så begynte jeg å snorke.

Hver gang dette skjede, så ropte datteren min: "Mamma, du snorker, kan du ikke stå opp igjen". Sånn holdt vi på i sikkert halvannen time. Til slutt ble jeg så irritert at jeg måtte stå opp igjen.

Så nå har jeg snakket med en venninne på telefonen, slengt på oppvaskmaskinen, og skulle egentlig ha gått til sengs for lenge siden, men er jeg lys våken. :S Og nå er det selfølgelig ingen til å holde meg med selskap heller.

Jaja, jeg får slå meg i hodet med noe hardt, sånn at jeg slokner... ;P
hehe=P velkommen i klubben=) (utenom det med datteren din da)
Aggi
Hver gang dette skjede,
Sorry mente ikke å feile så grovt.. :P Tror tastaturet begyner å svime litt, for jeg får ikke inn doble konsonanter uten at jeg trykker veeldig saakte....

misunner deg været nå altså=( ikke noe koselig vær i norge nå=(
kan ikke vi bytte samboer litt??^^,

Han nektet å flytte til Norge pga klimaet
pyse:P
tidlig opp på meg i dag, skal til Oslo på intervju, så er ganske spent, og har egentlig bare ligget og småsovet siden 3-tiden :P
er ikke så mye nattaktiv som tidlig morgen aktiv, har jobb så jeg må tidlig opp :p
nok en sen natt på meg... la meg faktisk kl 21.00 men våknet i 3-tiden=( veldig mye snø ute nå=( ender vel med at jeg faller når jeg skal til jobb=P
ender somoftes med det... tror det ligger en forbannelse over meg når det gjelder snø og slapps^^ hehe
lite folk og snakke med i natten... kjeder meg litt. skal jobbe på akvarie butikken i dag^^, er alltid gøy=)
Lykke til, da.. Det finnes brodder, vet du... Det er sånt som er lurt for folk som ikke liker å falle.
vet det ja aggi=P planen er og kjøpe noen ser du!^^, hehe
Ike kjøp de kjeramiske, da, for de fungerer bare på ren is. De med skikkelige pige funker på alt, unntat parkett... ;D
Aggi
Ike kjøp de kjeramiske, da, for de fungerer bare på ren is. De med skikkelige pige funker på alt, unntat parkett... ;D

om en tar ei baufil og spisser piggene litt.... så funker dem på parketten også tenker jeg ;- )
Jeg ordla meg visst litt feil..
De funker på parkett, men parketten funker ikke etterpå.
j9fer på rompa ned bakken ja!! off... gruer meg til i morgen... er blitt KLINKEIS i hele bakken nå=S
jeg hadde sikkert fått sove om jeg prøvde, men jeg sitter våken med innlevering som skal inn i morgen. pauseunderholdning er af. følte behov for å syte litt

rekene sitter våkne og holder meg med selskap på pulten
hehe=P skal prøve å snu på døygnet i dag=S altså ikke legge meg.... kommer til og bli hardt... skal i et møte i morgen ang læreplass... (tirsdag) og da vil jeg helst møte presis=P hehe
hehe, når det har gått så langt at det er enklere å holde seg våken hele natten for å snu døgnet enn å prøve legge seg tidlig er det helt klart på tide å snu døgnet ja!

da gjelder det å ikke sovne på dagtid!! du får ha lykke til med det selv håper jeg på noen timers søvn før jeg skal opp igjen kl 9 for å gå på skolen og jobbe videre med neste innlevering. sukk..
om jeg våkner kl 5 om morgenen gjør det ikke noe=P så lenge jeg er våken før 9 er det greit=P
Tilfeldig bekjentskap
© Kim F
Reklame for plussmedlemskap