Kva er galt?? (side 2)

Det heile starta egentlig med nokre Neontetra som vart kjøpt for lenge sida.
Hadde dei i et 54l kar. Så hadde eg Kileflekkrasbora, Glødebåndstetra, Pristillatetra ilag med desse i 54literen.
Det starta med sår først på 1, så nokre til, med litt mellomrom.
Så fekk nokre av dei andre det samme. Så såg det ut som det gekk bra.
Så skulle 54literen avviklast. Da flytta eg dei som var igjen til 120Literen.
Det såg bra ut dette, men så skjer det igjen. En etter en fell ifra med noe tid imellom. Dei få Tetraene som er igjen ser friske ut. Har en vaksen Ancistrushanne og han ser fin ut, men hoa dauda plutselig. Såg ikkje noke ytre på ho. Ellers er her mest Corydoras igjen og 10 ancistrusyngel/ ungfisk.
Dei er meint skal flytte til det nye karet når det blir klart., pluss endel av coryane.
Men no trur eg at dei kan ikkje flytte likevel. Må iallefall vete kva dette er først.
Får skifte vatn ofte og sjå.

Noken som veit kor en kan sende fisk for å få sjekka ka type bakterie/virus
som kan vere på gang??
Kan det vere mattilsynet el.??
Du må nesten høre med en veterinær. Men jeg vet at du bør samle døde fisk i en boks, fyle vann på og la de fryses ned.. Det var slik en annen har gjort det her på forumet. Husker ikke hvor hun leverte fiskene.

Skal ringe og spør imorgo. Så heretter vis fisk dør med sår skal eg fryse dei
istadenfor å spyle dei i do.
Er nødt til å vite dette, for over helga skal eg starte opp et nytt akvarie
og tenkte da å kicstarte det med filtergørr fra dette som er i drift.
Det tar nok lit lenger tid å få en sikker diagnose, vil jeg tro.

Ka kan dette sjå ut som. Det er en corydoras Metae.
Har lagt merke til at slike sår blir sagte verre. Altså det skjer ikkje raskt.
Men merker likevel at fisken er ikkje iorden. Han er veldig rolig ligg liksom og sturer. Dette såret er fortsatt lite og det er på eine sida av kroppen.
Kan det være en form for fiskelus eller parasitter som sitter og gnager hull på fiskenes hud? Det så ikke helt bra ut, det der. Hadde vært utrolig interessant å få skrapt av det der og kikket på det under mikroskop (av profesjonelle). Da ville man fått svar på et viktig spørsmål:
Er det et sår, eller er det et levende parasittisk vesen?
(og da ville du kunne finne frem til riktig og korrekt behandlingsmetode)

Kunne du ringt en veterinær kanskje, og spurt om å få komme med fisken (levende i pose) og få tatt en liten prøve av det, som de så kunne undersøkt umiddelbart under mikroskop? (for å få fastslått om det er levende eller ikke)
Om fisken må ofres eller ikke vet jeg dessverre ikke. Det spørs hvor dypt det går og om det ligger utenpå huden, da vil muligens en avskraping la seg gjøre uten at fisken må ofres.

Har prøvd å sjå i lupe, men klare ikkje sjå om det er en parasitt.
Av og til kan det sjå ut som det kjem innafra og ut. Svell liksom som kvite klumper. Prøver å some inn bilda, men det blir uklart.
Snakka med veterinær fredag og dei skulle undersøke kor eg kan sende fisk
vis mistanke om fisketuberkolose. Så skulle dei ringe meg opp over helga.
Da får eg sikkert ei adr.
Men denne fisken lever så skal kanskje då høre om dei kan sjekke under mocroskop. Då skulle en tru at parasitt blir avslørt.

La fisken på tørkepapir, men ikkje mulig å sjå noke i lupe no heller.
Synes eg ser antydning til en raud flekk nær en finne.
syns og eg ser noke mørkt under huda i det feltet fisken er kvit.
tok bilde fort så fisken lever.

Får ikkje hjelp me fisken hos vet.
Tenkte å prøve eSHa 2000, men bruksanvisning på tysk.
Noken som veit dosering?
Skal cory ha den kvite utveksten fremst på nasa?
synes den er større idag. Skal prøve medisin for parasitt.
donna
Tenkte å prøve eSHa 2000, men bruksanvisning på tysk. Noken som veit dosering?

eSHa 2000 bruksanvisning.
Husk dobbel dose ved lav GH.

Har hatt første dose i karet. dobbel dose for har lav GH
Tåler eplesneglane dette??

Ser det kan vere lurt og medisinere 48 timer ekstra. (Sykdomsart.)
Er dette nødvendig? og bør eg delevansbytte etter endt medisinering.?
Du må nesten se det an på fisken om du trenger ytterligere dager med medisinering.

Det er bestandig lurt med et vannskifte etter en medisinkur.
Rent og "friskt" vann gir positiv effekt

Oppdaga berre at 2 neontetra har fått noke kvitt på sporen.
Men synes at coryen har mindre raudfarge på såret no. Men den har fortsatt en kvit utvekst fremst på nasen. Får sjå an når kuren er ferdig.
Ehsa 2000 er altså ingen parasittmedisin, så det er nok lurt å få en skikkelig diagnose først.

Ser forresten at du spør om eplesnegler. Kan ikke garantere at de tåler Ehsa 2000. Mine tålte det ikke.

Det står at eSHa2000 tar hud og gjelleparasitter og.
Når det gjelder diagnose så er det svært vanskelig. Har vore i kontakt med veterinær og fiskeveterinær. Og en ansatt i dyrebutikken sei at for å få sikker diagnose må fisken sendes til Tyskland. I Norge har dei ikkje muligheit til dette. I Sverige kan en få ca diagnose. Så det meste har vore prøvd.
donna
Det står at eSHa2000 tar hud og gjelleparasitter og.
Ja, nå ser jeg faktisk på bruksanvisningen at det står der. Jeg trodde det var primært ved sopp, finneråte og bakterielle infeksjoner man brukte det. Det er iallefall et bruksområde jeg vet at det har effekt. Mine fisker har ikke hatt ytre parasitter, så jeg vet ikke om det faktisk fungerer på dette også. Jeg vet iallefall at det ikke fungerer på innvollsparasitter eller hvitprikk, for det har jeg testet.

Siste dagen med medisinering idag. Trur ikkje her finnes parasitt på fisken.
Ingen forandring uansett. Men 2 neontetra har noke kvit/blankt på sporen, og det har ikkje forsvunne etter denne behandling. Coryen er som før, kanskje mindre raud på det begynnande såret.
Snakka me en annen akvabutikk idag og dei sei fisken kan bli sjuk som følge av lav ph. Ph,en har synke igjen til 5,0
Skal ta et stort vannskifte imorgo og tilsette litt natron.
Så eg trur det er vannverdiane som er skuld i dette her.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap