Når det gjelder stenging av tråder på AF (side 2)

mona o
Det mest komplett idiotiske jeg vet, er folk som skriver inn her på AF og spør brukerne her "Hvor lang tid tar det før jeg får det jeg har bestilt?" ang. en nettbutikk. Som om de forventer at noen her vet det! Hvor grundig har du egentlig brukt hjernen din da, når du skriver noe sånt? Og forklaringen er ofte den samme, når noen påpeker at "du må jo kontakte butikken da!"... svaret er "Jamen, de svarer ikke på eposten min!" Aha... så da hjelper det å spørre AFs brukere liksom???

Det har jo blitt sånn at folk støtter seg til nettforaene, og de sluker jo alt som blir sagt rått også...

Jeg er inne på et par mammaforum, og det er rett og slett skremmende å se alt hva folk spør om. De går jaggu dit og spør, fremfor å gå til lege om barna er syke, og de forventer å få pålitelige svar. Hva enda verre er, så tar de svarene på alvor, og setter diagnoser ut fra det.

Skremmende.

(og detvar dagens lille avsporing.)
Men en slik webshopperguide som jeg linka til i en tidliggere tråd bør vi få på plass. Da kan folk gå inn der å se hva slags karakter butikken har fått og så gjøre seg opp en mening om de vil handle derfra.

Innlegg som da blir lagt ut i forumet bør da slettes så fort som mulig, og henvises til denne guiden.

Dette er min mening på saken iallefall, og det bør heller ikke være så vanskelig å få dette til.

Så Holger da er det bare å gjøre ting ferdig hehe:P, om det du har holdt på med er noe lignende da

Mitt store spørsmål ang. butikkerfaringer er om det vil bli moderert på noen måte om en butikk tipper -150 Eller hvordan det skal fungere. Ebay har nylig endret sin praksis der blant annet. De fleste forum/nettsider som blir store og populære har dessverre litt hidden agendas.

Personlig har jeg ikke noe imot å slenge litt dritt og ros når det er fortjent. Nedgang i salget er det eneste som fungerer når man får ræva service i trynet. Om så er til de slutter å eksistere. Men saklig må det være, og først til de det gjelder.

Disse utvidede psykologitrådene vi får her av og til er vel alle lei av.
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap