Oak's storauksjon 31. januar (side 2)

Plussmedlem
Kim Andre Lande
jeg tengte jeg skulle ta med en gruppe på ca 5 Scleromystax barbatus,3 Corydoras schwartzi som la egg i går , og noen Corydoras similis men bare hvis det er interesse for for noen av fiska

Slike fisker er det bestandig interesse for, garantert
det var en god nyhet , hvor lenge pleier auksjonen å vare , er det mange objekter ?
Plussmedlem
Høstauksjonen til OAK var ferdig til ca. klokken 18.
Det var bra tempo. Håper det blir like bra denne gangen også.
På forrige auksjon så var det vel rundt 700 objekter, tror jeg.
Hei tenkte jeg skulle selge disse til helgen, men er ikke sikker på hvilken malle dette er, er det noen som kan hjelpe meg ?
hmmm skal kikke litt her
Hiavata
Hei tenkte jeg skulle selge disse til helgen, men er ikke sikker på hvilken malle dette er, er det noen som kan hjelpe meg ?

Det kan se ut som Hypancistrus contradens.
Snegler
Kan jeg spørre om hvorfor dere ikke tar imot snegler?
Håpet egentlig på at noen kom til å ta med seg noen fargerike snegler på auksjonen
Snegler: det var en regel som ble innført før jeg ble med i klubben, men jeg tror dette hang sammen med at det ble enormt mange poser på auksjonen med eplesnegler og liknende; poser som gikk for en tier eller to og som forelenget auksjonen unødvendig mye. Av rent praktiske/tidsmessige årsaker altså. Du må huske på at det kommer fort en 7-800 objekter på disse auksjonene og for at det ikke skal bli en for lang kveld for oss alle så har man antakelig da bestemt seg for at snegler heller kan selges på klubbauksjonene i klubben.

Jeg solgte to poser rosa eplesnegler på forrige klubbmøte jeg, så du får ta deg en tur på de møtene.
Kan jeg friste med Apistogramma baenschi "inka"
JAG
Kan jeg friste med Apistogramma baenschi "inka"

Jeg må medgi at det kan du
Jeg kommer på auksjonen og lar pengene sitte løst når det kommer Apistogramma.

Kanskje jeg kan friste med Apistogramma atahualpa
SolVard
[QUOTE=JAG]Kan jeg friste med Apistogramma baenschi "inka"

Jeg må medgi at det kan du
Jeg kommer på auksjonen og lar pengene sitte løst når det kommer Apistogramma.

Er absolutt ikke bra å friste han der med apistogramma:P hehe
Hei tar med endel L333 store og små,er dette noe stemning for det?
Hiavata
Hei tar med endel L333 store og små,er dette noe stemning for det?

Også du kan friste meg, er ikke mange fisker jeg har plass til eller ønsker - men L-333 har jeg bare 12 stk av og trenger noen til.
Jeg tar med litt leksvillig "vanlig" fisk. Dvs. en gruppe Venusfisk som har produsert fine yngel hos meg og et ungt kampfisk-par som har lekt 1 gang.
Ah, jeg merker jeg gleder meg vannvittig. Dette tegner til å bli en virkelig storauksjon!

Minner om minstepris på 30,-, så husk å pakke fyldige planteposer og mer enn to guppy i hver pose.
Selgere får selgernummer på auksjon@akvarieklubb.no
Lykke til med lørdagens auksjon - her blir det mye flott å finne og stemningen blir garantert på topp. Ikke umulig at det dukker opp noen AquaArk`ere også.....

Hilsen
AquaArk Akvarieklubb
Er det muligheter for en selger å dra før auksjonen er ferdig?
F.eks få overført beløpet, eller komme på et Oak-møte senere?
Gyrd
Er det muligheter for en selger å dra før auksjonen er ferdig? F.eks få overført beløpet, eller komme på et Oak-møte senere?

Ja, begge deler er mulig. Ønsker du pengene overført trenger vi kontonummeret ditt; jeg anbefaler at du sender inn det pr. epost i forkant - da det nok kommer til å være veldig hektisk på selve auksjonsdagen. Opplys om kontonummer når du/dere ber om selgernummer på auksjon@akvarieklubb.no så får vi til det.

Vi har jo klubbmøte den påfølgende torsdagen; 5/2, så du kan også møte opp der og få pengene, bare gi oss beskjed på nevnte epostadresse slik at kassereren sørger for å ha med nok penger.

Du må også være klar over at om du har usolgte objekter ved auksjonsslutt og du ikke er der selv, så bør du avtale med noen andre om å ta med de hjem (si gjerne ifra til oss først, så vi ikke tror noen stjeler objektene dine). Er det objekter ved slutt som ingen hevder, så tilfaller de klubben.

Siljan
Lykke til med lørdagens auksjon - her blir det mye flott å finne og stemningen blir garantert på topp. Ikke umulig at det dukker opp noen AquaArk`ere også..... Hilsen AquaArk Akvarieklubb

Takker så mye. Hyggelig om det kommer noen fra dere, forhåpentligvis får vi noen nedover til dere den 15. også.
kjære JAG

jeg bare lurer på hva slags fisk du har bilde av på forums avataren di ?
kan du eller noen andre være så snille å si meg det ?

Det er Corydoras Eques.
Beklager noe uklare bilder.
Tilfeldig bekjentskap
© Jeanette Abelle
Reklame for plussmedlemskap