- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Maxi zoo forus - opphørssalg (side 2)
Maxi zoo forus - opphørssalg (side 2)
J9ferkvadrat har ikke så mye på tilbud, men butikken i byen skal jo legges ned. jobber der selv men har vert syk i helgen så er ikke sikker på hva som er på tilbud utenom halv pris på fisk å 30% på halsbånd til hund=P en av sjefene lagde tilbudslapper opp til 60% men vet ikke hvilken avdeling disse henger i... kan opplyse litt mer i morgen om noen er intr.
Hei.
Jeg skal en tur til Stavanger nå på Onsdag og tenker å ta en tur til Stavanger akvarium. Er det forsatt varer igjen ? Jeg er på jakt etter Corydoras, Snegler, Reker, Maller og litt div utstyr. Har dere noe igjen ?
Postet 06.01.09 kl 15:09
Postet 06.01.09 kl 16:01
Endret: 06.01.09 kl 16:01
J9ferreker og snegler har vi ikke hatt inne på en stund, resten av coryene kjøpte jeg i dag, men maller er det noen igjen av. kun ancistrus å pleco. har jo en del annen fisk også. [B][/B]30% på utstyr, for og midler til akvariet
Ok, jeg var nesten interesert i alle L-maller utenom Ancistrus og Pleco, men de er jo de vanligeste L-mallene og ofte de som er igjen i butikker. Men har har dere av andre fisker ? Noen litt spesielle ? (ikke store ciklider).
30% på utstyr, for og midler til akvariet, hvordan er prisene i utgangspunktet ? Hva koster f.eks en 250ml JBL boks med flakfor ca ?
Postet 06.01.09 kl 16:11
30% på utstyr, for og midler til akvariet
Ok, jeg var nesten interesert i alle L-maller utenom Ancistrus og Pleco, men de er jo de vanligeste L-mallene og ofte de som er igjen i butikker. Men har har dere av andre fisker ? Noen litt spesielle ? (ikke store ciklider).
30% på utstyr, for og midler til akvariet, hvordan er prisene i utgangspunktet ? Hva koster f.eks en 250ml JBL boks med flakfor ca ?
har 2 elefantfisker for øyeblikket. ellers synes jeg ikke det er noe mer spendene igjen.(men jeg ser jo alle fiskene hver dag) har noen piraya også.
husker ikke alle prisene på for=P
Postet 06.01.09 kl 16:20
Endret: 06.01.09 kl 16:22
Postet 06.01.09 kl 16:59
Stavanger akvarieforretning i sentrum?
hvor ligger stavanger akvarieforretning i sentrum? Er forholdsvis ny i byen. Syns det er dårlig med både fisk og spesielt planter i alle butikkene her.... har hørt det skal ligge en butikk v stadion, hvordan er den? Var på kvadrat igår, der var det så og si ingenting igjen av noe som helst fisk/planter
Postet 07.01.09 kl 13:03
Postet 07.01.09 kl 13:13
Rune Evjeberg[QUOTE=biXen]Får satse på at den på Kvadrat får noe bedre utvalg fremover da.
De gjør nok det
Det har de virkelig fått.
Jeg var veldig imponert da jeg kom inn på butikken i går. Mange fler kar, rene og pene. Store utstillingkar, hvor det var lakt en foss i.
Det var veldig mye fisk, spesielt Corydoras. Jeg fikk veldig lyst å handle meg en gruppe med noen, men har ikke plass for tiden. De hadde bland annet:
Cory. elegans,
Cory. paleatus
Cory. agassizii
Cory. weitzmani
Cory. loxozonus
+++
Så for de som ende ikke har vert å sett i butikken så er det virkelig vert å ta seg en tur.
Postet 19.03.09 kl 15:05
Eni der du
det er mye bedre der nå en det var skupt en male der å nor jeg omjenm å hev den oppi så ble vanet dorligt eter to dager å malen døde dagen eter på
:`( surt alså men var å skøpte en oto der å den lever enå fikk ikke dorligt van av den fikk lust på noen flag chiklider men hade ikke så mye peng akorat da sunst det er lit lite kar men men ligte gor de der l mallene de hade inne de skal jeg ta en tur inom en dag å skøpe en han og hun må bare skøpe et til akvarie :p
:`( surt alså men var å skøpte en oto der å den lever enå fikk ikke dorligt van av den fikk lust på noen flag chiklider men hade ikke så mye peng akorat da sunst det er lit lite kar men men ligte gor de der l mallene de hade inne de skal jeg ta en tur inom en dag å skøpe en han og hun må bare skøpe et til akvarie :p
Postet 22.03.09 kl 22:03