Aquaark storauksjon 15 februar 2009 (side 2)

jippi, det er jo to av artene jeg ønsker!!!! kanskje jeg dukker opp!!!
Flere godbiter som er meldt inn til auksjonen !!
L-270
L-204
C. Adolfoi
C. Griseus

Noen har lyst til å by på disse ????
Siljan
L-270 L-204 C. Adolfoi C. Griseus Noen har lyst til å by på disse ????

hvem har ikke det?
Det kommer 2 par med Betta Macrostoma

Jørn
Innmelding av objekter strømmer på:
Corydoras
- Pulcher
- C56
- Adolfi
- Griseus
- sp. Black
- Condiscipulus
- C116
- Narcissus VAR. 2

NB: Dette er fullvoksne eksemplarer så her blir det mulig å skaffe seg en leksgruppe

Discus:
- Blue diamond grad AA - 6 til 8 cm
- Red Alenquer - 5-6 cm
- Leopard grad AA - 8-9 cm
- Mulig Indiana Tiger - 8-10 cm

L-maller:
L-014
L-204
L-333
L-046
L-260
for å bare nevne noen...

I tillegg kommer det svært mye annen fisk som knapt nok har vært på auksjon i Norge før.
Har blitt hvisket i øret at det kommer et par eller 2 med munnrugende apistogramma, nålefisk ( ferskvanns havhest ) og en del annet også.

I tillegg kommer det som dere ser tidligere i tråden meget flotte reker og planter

Denne auksjonen kommer muligens til å overgår vår auksjon i november 08 som var historisk bra i utvalg.

Det er nå viktig at folk tar med seg RIKELIG med kontanter. Vi har desverre ikke betalingsautomat i lokalet, og med det utvalget som blir her er det all grunn til å benytte anledningen. Er usikker på om flere av artene som kommer nå vil komme igjen med det første.
Poecilocharax weitzmani Kommer det mange av.

Jørn
Har akurat vert hos Glaser.Morro å kunne gå og plukke i 3000 X 250L akvarier.Blei med en del i "koferten"Noe av det det ble mange av kommer på auksjon og en del jeg har drettet og har overskudd av.

Jørn
L-maller :

F1

L-028 og L-066 kommer herfra.
Saltvannsobjekter
Vet ikke om dt er andre auksjoner i Norge som også har hatt saltvannsobjekter, men nå kommer det ihvertfall på AquaArk sin auksjon 15/2-09 !!!!!
Tar med noen L - 204 fra Rio Ucayali

Jørn
Bettina
Noen små lev fødere??


Har et par tusen Endlers om noen vil ha
Nja... ;o) Tenkte mer i en retning mot phallichthys, poeciliopsis og brachyraphis arter! Også goodeider er int! ;o)
Kunne også tenkt med noen fler H. formosa for å få litt "friskt" blod i stammen min....!
Hva slags akvarier er meldt inn?
Spess intressert i str. mellom 45 til 120 L
Ikke så ille denne her heller !!
Kommer på auksjonen - 12-15 cm eksemplarer

L128 - Blue Phantom
Tar meg en tur ned til dere jeg. Har du en adresse til denne hallen?
Skal se om jeg ikke får tatt med et eller annet.
Adresse for dagen er

Eidangerhallen
Tveitanvegen 14
3946 Porsgrunn
Er på utkikk etter Apistogramma for å starte opp med ciklider i et 60l kar, noen som har med dette?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap