Nye flotte sulawesi reker (side 2)

PT
[QUOTE=Susann Stjernborg]Kolla runt på diverse internationella akvarieforum om det verkligen är tillrådligt att beställa från Planetinverts nu. Massor av folk har blivit lurade på stora summor pengar, betalat till Planetinverts men aldrig fått några räkor.

Jeg har hatt en bestilling på Sulawesi snegler inne siden juni 2008. Har betalt 100 dollar for disse uten at de er kommet så langt. Han svarte greit på mail inntil jeg hadde betalt. Etter det så svarer han bare når jeg bruker skjemaet på hjemmesiden. Han skriver svært kort og sier han skal sende uten noen forklaring på hvorfor de ikke kommer.......

Ser ut som om disse pengene er tapt....

Håper de kommer til norske butikker snart.
Sulawesi snegler er kommet til Norge. Jeg har mange og de har fått mange barn. Men mulig du mente reker og ikke snegler?
Eg har lest en artikkel om han som driver planetinverts og det stod det at han er useriøs, mange folk har blitt lurt. Artikkelen stod på shrimpnow eller noe. Eg og skulle bestille reker men gjorde heldigvis ikke. Han bruker også bilder av reker og snegler ulovlig som andre har fotografert. Bare for å advare andre...
For å se fine bilder av sulawesi reker og snegler så gå inn på aristocratama.com.
Tror vi dropper planetinverts intil videre!
Takke for masse gode svar. www.rejefarmen.dk er nok en mye bedre leverandør, så det blir nok en tur hit i sommer Bra priser også!
Atle Abel Salvesen
Takke for masse gode svar. www.rejefarmen.dk er nok en mye bedre leverandør, så det blir nok en tur hit i sommer:) Bra priser også!

Hvor holder den leverandøren til?
Det står på hjemme siden deres. Præstevangen 13 Grønbæk, Ans By
rejefarmen@rejefarmen.dk
Tilfeldig bekjentskap
© Hesjevik Andersen
Reklame for plussmedlemskap