Forandring i kunnskapsbasen, men ingen reaksjon fra webmaster? (side 2)

vi kan tillig holger, det har vært jul og sånn så skjønner det har gått litt sakte da. men nå er det nytt år og nye mulighter.
Helge
I basen har jeg stusset litt over [URLBLOCK1]. Ser for meg ut som forskjellige planter. Jeg vet ikke hvilken som er rett likevel.

Det er sannsynligvis at bildet til Bengt er av den emerse(overvannsformen nyinnkjøpt). formen.

Sikker id av disse cryptoene er kun mulig ved blomstring.
Jeg sendte inn forslag til endring av informasjon om en type fisk til fiskebasen i mai i fjor. Jeg la også inn informasjon om oppdrett, det står underst i fiskebasen at den sist ble endret av Tangloppa.

Hvorfor er det da slik at ingen av den infoen jeg skrev inn er registrert og endret?
Plussmedlem
Tangloppa
Jeg sendte inn forslag til endring av informasjon om en type fisk til fiskebasen i mai i fjor. Jeg la også inn informasjon om oppdrett, det står underst i fiskebasen at den sist ble endret av Tangloppa. Hvorfor er det da slik at ingen av den infoen jeg skrev inn er registrert og endret?

Eg veit ikkje kva som har skjedd i ditt tilfelle, men på generell basis kan eg seia at all informasjon som blir registrert av brukarar blir vurdert før registrering. Det er ikkje sikkert at all informasjon som er registrert blir tatt med på profilen.
Dere gjør en kjempejobb, Holger, så dette er IKKE for å klage Men som jeg skrev i innlegget litt lenger opp lurer jeg på hva som har skjedd med oppdateringen av Ps. Barlowi. Der har ingen ting kommet med. Dette er en fisk ikke så mange har, men er jo morsom å ha basen så komplett som mulig for det
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap