Er i gang med å sette opp en 660 liter = 2 meter langt = drømmen :-) (side 2)

Pent kar, Pen bakgrunn.

Kan det muligens være en av Pevilca sine bakgrunner?

Sjekk pevilca.com
Dette akvariet sto hos forrige eier på sånn ramme med 4 bein, er det porsabord det heter?

Tenkte å selge det, er det salgsbart tror dere? Og hva er en "normal" pris for noe slikt brukt?
Morten Kirkevåg
Pent kar, Pen bakgrunn. :) Kan det muligens være en av Pevilca sine bakgrunner? Sjekk pevilca.com


Nå har jeg sett på de bakgrunnene, klarer ikke å finne akkurat denne. Men at det kan være fra denne produsenten - ja det kan det faktisk. Mange av de lignet veldig men ikke samme. Ja, jeg synes også at den er veldig pen, den ser veldig naturlig ut. Også pent å slippe de skøtene som blir med juwel rock.

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd
2nelise
Vi har et beist av en tv, gubben sin avgjørelse der også - mannfolk vet du ;) Den kommer vi nok til å selge og kjøpe en mye mindre. Eneste plassen vi kan ha den nå er å henge den på veggen over akvariet, og det vil ikke jeg.


Dersom dere ikke ser altfor mye på TV, kunne det være en fin plassering. Spesielt om dere kan lage til en slags gardin å ta forran akvariet når TV'n er i bruk.

Da har dere underholdning enten TV er på eller av.
* mannfolk altså * :P

Men ja kanskje. Kan jo slå av lyset i akvariet hvis vi skal se på tv. Får se
2nelise
Dette akvariet sto hos forrige eier på sånn ramme med 4 bein, er det porsabord det heter? Tenkte å selge det, er det salgsbart tror dere? Og hva er en "normal" pris for noe slikt brukt?

Har sett flere Porsabord til salgs til "normale" akvariestørrelser - oftest til rundt 4 - 500.- brukt. Men hvor mange som har et tometers kar til ditt bord lurer jeg vel på. Om du legger det ut på Finn.no så legg det ikke bare under kategorien "Dyr og utstyr." Dette kan brukes til mange ting.
"hipp hurra og tralla la"

I dag skulle vi ut å kjøpe materialer og det vi trenger til å kle inn de stygge leka steinene, kjøpe beis og lakk etc.

Ikke alltid at ting går slik en har tenkt, nå er min mann sengeliggende i influensa

Jeg er veldig ivrig etter å få gjort møblet ferdig. tålmodighet er en dyd som jeg ikke har.

Allikavel herlig å se på fiskene da. Har lagt inn noen flere steiner.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap