Helle's akvarier (side 2)

Flere bilder på forrige side:

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Bilder

[External Image]

[External Image]

[External Image]
bilder

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Bilder

[External Image]

[External Image]
Så har jeg funnet ut hvorfor den ene planten min ikke vokser.. Har fått feil.

Så denne stiller høyere krav til lys, osv.. Ikke bra når den står helt bortgjemt bak røttene og slik..

De som er av korrekt type vokser som bare det.. Så regner med jeg må bytte ut den andre planten etterhvert som den riktige får flere avleggere.. Kjedelig, menmen.. Ikke det største problemet akkurat :P
Flotte bilder, men hva er det bile av på bilde 1 i innlegg 21?

Keep up the good work!
Takk

Det er lotusen som har fått blad helt opp til vannoverflaten. Så jeg tar altså bilde opp mot overflaten under vann. Burde kanskje tatt bilde ovenifra istedet. Syns det var litt fint, så har latt den beholde to slike blader. Håper den får blomst etterhvert også.
Nye innbyggere har flyttet inn, og andre har flyttet ut.

Neon og kardinaltetraene er blitt solgt, de blir hentet seinere i dag, og svømmer i en balje nå. Tok sin tid å fange dem ut, men fant tilslutt en måte å lure dem inn i håven på!

Jeg har kjøpt meg Moskito rasbora; Boraras brigittae.

Kjøpte 40 stk, og fikk med 8 ekstra. Dessvere har to dødd under frakt, og en ser veldig skral ut. 4 av dem er også en annen art, Dverg rasbora; Boraras maculatus.

Har funnet ut at disse kan gå sammen, så da lar jeg hver med å stresse dem med å fange dem inn, flytte dem til butikken, osv.

Har også kjøpt meg en gruppe Danio Tinwini. En helt utrolig nydelig liten stimfisk. Disse er ikke sky i det hele tatt, stimer veldig flott. Regner med stimingen avtar litt etterhvert som de blir tryggere i sitt nye miljø.

Så har jeg lagt inn bestilling på disse små: Microrasbora kubotai. Disse ankommer butikken om vel 3-4 uker. Gleder meg!
Bilde av de nye

Danio Tinwini:
[External Image]

Tinwini og Moskito:
[External Image]

Moskitoen er bare rett over en cm, så tinwiniene er ikke spesielt store
bildene dine å karet ditt er helt fantastisk!
det var også de fineste danioene jeg noengang har sett.
Har litt diverse planer fremover.

En juwel lido blir kjøpt i slutten av juni regner jeg med, og utvendig filter fra eheim.

I den skal jeg ha:
Corydoras Green Laser
Stjernedanio
Lampeøyekilli
Black bee reker
Red bee reker

I morgen tar jeg også turen til dyrebutikken og kjøper meg en fluval edge.
I den skal jeg ha blå tigerreker.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap