Sommerfuglciklider og egg. gjør jeg noe galt? (side 2)
Postet 19.01.09 kl 16:11
Postet 20.01.09 kl 11:05
Postet 20.01.09 kl 11:13
Postet 20.01.09 kl 11:23
Postet 20.01.09 kl 11:34
Postet 20.01.09 kl 12:00
Artemia,frosset eller???
Hei,det er fint å se at dere har så mye kunnskap.
Jeg har ynglet ciklider flere ganger,da henholdsvis Sebra og Palettciklider.
Har ca 40 Sebrayngel på ca 1cm gående med sin flinke mor nå.
Men her om dagen kjøpte jeg en Sommerfuglciklide etter å ha sett på de på bilder og på nett,dem er jo så flotte.
Har planer å prøve å få ett godt par til å leke,
Men det er noe annet jeg lurer mye på???
Mine Sebrayngel har fått fryst Aretemia og litt tørrfor,men er 98% foret med Artemia,det har fungert veldig bra,jeg har ikke mistet en eneste og de er som sagt over krisealder.Men spørsmålet mitt er.Hvordan får man frem levende Artemia,jeg har skjønt at det skal være bra.
Som jeg sa har jeg bare hatt positive erfaringer med fryst,så hva og hvor er det som er best??Hilsen Raskin
Jeg har ynglet ciklider flere ganger,da henholdsvis Sebra og Palettciklider.
Har ca 40 Sebrayngel på ca 1cm gående med sin flinke mor nå.
Men her om dagen kjøpte jeg en Sommerfuglciklide etter å ha sett på de på bilder og på nett,dem er jo så flotte.
Har planer å prøve å få ett godt par til å leke,
Men det er noe annet jeg lurer mye på???
Mine Sebrayngel har fått fryst Aretemia og litt tørrfor,men er 98% foret med Artemia,det har fungert veldig bra,jeg har ikke mistet en eneste og de er som sagt over krisealder.Men spørsmålet mitt er.Hvordan får man frem levende Artemia,jeg har skjønt at det skal være bra.
Som jeg sa har jeg bare hatt positive erfaringer med fryst,så hva og hvor er det som er best??Hilsen Raskin
Postet 01.02.09 kl 08:47
RaskinHei,det er fint å se at dere har så mye kunnskap. Jeg har ynglet ciklider flere ganger,da henholdsvis Sebra og Palettciklider. Har ca 40 Sebrayngel på ca 1cm gående med sin flinke mor nå. Men her om dagen kjøpte jeg en Sommerfuglciklide etter å ha sett på de på bilder og på nett,dem er jo så flotte. Har planer å prøve å få ett godt par til å leke, Men det er noe annet jeg lurer mye på??? Mine Sebrayngel har fått fryst Aretemia og litt tørrfor,men er 98% foret med Artemia,det har fungert veldig bra,jeg har ikke mistet en eneste og de er som sagt over krisealder.Men spørsmålet mitt er.Hvordan får man frem levende Artemia,jeg har skjønt at det skal være bra. Som jeg sa har jeg bare hatt positive erfaringer med fryst,så hva og hvor er det som er best??Hilsen Raskin
Postet 05.02.09 kl 18:19
Raskin[QUOTE=Raskin]Hei,det er fint å se at dere har så mye kunnskap. Jeg har ynglet ciklider flere ganger,da henholdsvis Sebra og Palettciklider. Har ca 40 Sebrayngel på ca 1cm gående med sin flinke mor nå. Men her om dagen kjøpte jeg en Sommerfuglciklide etter å ha sett på de på bilder og på nett,dem er jo så flotte. Har planer å prøve å få ett godt par til å leke, Men det er noe annet jeg lurer mye på??? Mine Sebrayngel har fått fryst Aretemia og litt tørrfor,men er 98% foret med Artemia,det har fungert veldig bra,jeg har ikke mistet en eneste og de er som sagt over krisealder.Men spørsmålet mitt er.Hvordan får man frem levende Artemia,jeg har skjønt at det skal være bra. Som jeg sa har jeg bare hatt positive erfaringer med fryst,så hva og hvor er det som er best??Hilsen Raskin
Postet 05.02.09 kl 18:20