Har jeg gjort enda en tabbe nå? (side 2)

Du kan jo ikke bytte den når du har tatt den i bruk...
Du viser et bilde av den under vann, så da regner jeg ikke med at den kan byttes lenger.
Jojo, men tenkte kanskje siden di sa til meg at det var filter så har jeg blitt feilinformert da og burde kankje få ei anna..kan alltids prøve da men vet du om denne i forhold til fluval 1 pumpen?

http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=530010&prodid=15477
Har den og den fungerer greit, men bråker mer enn fluval.
ok, takk..da bestiller jeg fluvalen
Jeg bruker nesten bare fluval sine pumper. Lette å regjøre, filtermasse koster ikke alt for masse, og de er mer lydløse enn andre pumper etter min mening
Siden de er butikken sine ansatte som har gjort ein feil kan du bytte varen sjølv om du har opna og prøvd den. Det var jo på grunnlag av opplysninger fra selger at du kjøpte den, og når de ikkje stemmer med varen kan du gå tilbake og bytte på grunnlag av manglefull vare.



Du kan jo også ta med ein utskrift av kjøpsloven og refferere til § 18 og § 30 i kjøpslova

Av hensyn til etter tid, burde alle slike tilfeller av mangler hos selgere hos dyreforhandlere rettes. Påden måten vil forhandleren verte flinkere til å skolere sine ansatte. Det er plenty av tråder om akkurat dette problemet på forumet.

Selger hos store forhandlere som dette bør inneha eit visst nivå av kunnskap om varene de selger.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap