Ivanacara adoketa (side 2)

hvem flere dretter disse i norge da?
Hei
han bor i stavanger.wolfgang heter han men han selger sjelden fisk.jeg var heldig å få kjøpt ett par.de er f1 og 8 mnd gammle
Plussmedlem
kira
det bilde er av min fisk hos han jeg kjøpte den av

Han har nok "lånt" bildet han også
Ettersom fiskebildet finnes flere steder på internett.
Bl.a. i denne bloggen fra 2008.

Men fisken er flott.
Din er sikkert like fin
Loomis
[QUOTE=kira]det bilde er av min fisk hos han jeg kjøpte den av

Men fisken er flott.
Din er sikkert like fin
kan hende det derfor byttet jeg
kira
[QUOTE=Loomis][QUOTE=kira]det bilde er av min fisk hos han jeg kjøpte den av

Men fisken er flott.
Din er sikkert like fin
kan hende det derfor byttet jeg
sånn da er det gjordt
Hei
det er ett bilde jeg tokk i går
Sorry, men jeg har faktisk vanskelig for å tro ditt hold av denne bettaen. Synes ikke "dine" bilder dokumenterer holdet heller. Og om wolfgang er en i norge som dretter denne fisken, burde noen i betta miljøet ha visst om han. Håper du ikke tar feil. ;o)
Hei
helt iorden for meg det men du kan sjekke ut med jørn kåsa han tokk bilde for meg så ser du selv også kan du høre om wolfgang fra han
Bettina
Sorry, men jeg har faktisk vanskelig for å tro ditt hold av denne bettaen. Synes ikke "dine" bilder dokumenterer holdet heller. Og om wolfgang er en i norge som dretter denne fisken, burde noen i betta miljøet ha visst om han. Håper du ikke tar feil. ;o)

du kan gå på nettsiden min på nettakvariet så ser du også bilde der.kiras verden heter det
Plussmedlem
Bettina
Og om wolfgang er en i norge som dretter denne fisken, burde noen i betta miljøet ha visst om han.

Han er ekte nok han.
Ikke alle som er på AF
Hei
takk skal du ha,sitter ikke her å lyver om en mann og en fisk jeg har vært så utrolig heldig å få tak i via bekjente akvarie mensker som gjerne vill at noen prøver og drette på.
Plussmedlem
Når du opplyste at det var han som var opphavet til fisken så kan det godt være at det er han som har tatt bildet. Så er det andre som har "lånt" av han
Men i alle tilfelle så er bildet eldre enn fisken din

Håper du får yngel på dem.
Hei
kanje det.prøver å bytte avater men får det ikke til ser du
Hei
får se nå om det ble byttet.håper jeg
Plussmedlem
Flere som har fått denne bettaen fra Wolfgang.
ok.det er en kjempe fin og artig fisk.håper jeg får det til.ble stille fra hu bettina nå gitt
Loomis
[URLBLOCK1]denne bettaen fra Wolfgang.

Vet ikke, har aldri hørt om han, men jeg kan få arten via Thor W Dahl, eneste man trenger er et egnet kar og penger til å kjøpe den.

kira
ok.det er en kjempe fin og artig fisk.håper jeg får det til.ble stille fra hu bettina nå gitt

Er nok ikke stille gitt. Lykke til vidre med fiskene dine
Hei igjen
Har du lokasjon/fangssted og år på betta macrostomaene???
Hei
jeg kjøpte 6 mnd gammle macrostoma av wolfgang.jeg vet ikke hvor han har fått tak i leksparet.eneste jeg vet at han reiser veldig mye rundt i verden men jeg et at de er viltfanget men jeg skal kontakte han og finne det ut
Plussmedlem
Bettina
Har du lokasjon/fangssted og år på betta macrostomaene???

Den indonesiske delen av Borneo sannsynligvis. Ettersom han har importert dem fra et indonesisk firma.
Han solgte F1 i 2007 (ref. til artikkelen over) så de er nok fanget før den tid.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap