Guppy og dyrebutikk (side 2)

Plussmedlem
Bare et lite innspill...

Jo, man kan få guppy til 10 - 15 kroner i Norge.
Du kan t.o.m. få viltfanget til kr 10,-.
Bare å kjøre innom Aquamanias på Kløfta

Sist han hadde kulturguppy så kostet disse også kr 10,-.
Ken Myrseth
[QUOTE=Mvjnz]45 høres da veldig dyrt ut. Her koster de ca 10-15 per stk, og i fisk er Australia ganske lik Norge i pris. Men hvis det er en eller annen spesiell variant som har mer farger enn vanlig kan det forklare hvorfor de er så dyre. Finnes mange varianter av guppyer, og noen er mer ettertraktet enn andre.


Tydeligvis ikke får ikke noe guppy i Norske butikker for 10-15 ,-.

Selfølgelig får du guppy for 15,- i norge... jeg kjøpte mine for det..
Symbiosemannen
[QUOTE=Ken Myrseth][QUOTE=Mvjnz]45 høres da veldig dyrt ut. Her koster de ca 10-15 per stk, og i fisk er Australia ganske lik Norge i pris. Men hvis det er en eller annen spesiell variant som har mer farger enn vanlig kan det forklare hvorfor de er så dyre. Finnes mange varianter av guppyer, og noen er mer ettertraktet enn andre.


Tydeligvis ikke får ikke noe guppy i Norske butikker for 10-15 ,-.

Selfølgelig får du guppy for 15,- i norge... jeg kjøpte mine for det..

Javel så fint for deg-men det er ikke normal butikk pris.
Loomis
Bare et lite innspill... Jo, man kan få guppy til 10 - 15 kroner i Norge. Du kan t.o.m. få viltfanget til kr 10,-. Bare å kjøre innom Aquamanias på Kløfta ;) Sist han hadde kulturguppy så kostet disse også kr 10,-.


Trodde vi snakket om "vanlige"butikker jeg, men seff kan man få det meste til en billig penge enkelte steder.
Hentet selv diskuser der for noen år siden som var langt billigere ennn andre butikker, men blir jo litt annerledes når butikken ligger i kjelleren.
Slipper litt utgifter da, men kanskje vanskelig å forstå for enkelte det.

Norge er et JÆVLA dyrt land å handle fisker i, bortsett fra noen typer.

Mitt siste innlegg i denne dustete krangelen.
Tenyrafar
Er virkelig mandager så blå at man må sitte foran pc'n en tidlig ettermiddag og skaffe seg uvenner over.. ahem.. guppy priser? :)


Jepp, men så er jeg heller ikke på nettet for å skaffe meg venner, men for å prøve å dele info og seff også glad i en heftig diskusjon av og til.
her jeg bor koster det 49,- for EN guppy!
Nå har Ken og jeg allerede blitt enige om å være uenige og 'no hard feelings' og alt det der, men ville bare nevne at 10-15 kr for en guppy her gjelder ikke ALLE butikker. Jeg har sett dem til den prisen, men har også sett dem til rundt 25-30 kr.

Hvis man leter rundt i alle butikkene finner man dem sikkert til en tåpelig høy pris noen steder også, slik er det nok i de fleste land.
Jod et jør met
Ken Myrseth
[QUOTE=Mvjnz]45 høres da veldig dyrt ut. Her koster de ca 10-15 per stk, og i fisk er Australia ganske lik Norge i pris. Men hvis det er en eller annen spesiell variant som har mer farger enn vanlig kan det forklare hvorfor de er så dyre. Finnes mange varianter av guppyer, og noen er mer ettertraktet enn andre.


Tydeligvis ikke får ikke noe guppy i Norske butikker for 10-15 ,-.

eg betalte 5-10 kr her pr stk 5 for hanen å 10 for huå
Her jeg bor koster di 26 kr i dyrebutikken på domus. men på meyer vet jeg ikke . tror di er dyrere på meyer..
Men , di på domus , hadde mange dødefisker og akvariumene var grønne .. di passer ikke på akvariumene dær da.. det syns jeg er virkelig dyreplageri..
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap