- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Dahls dyrerike (side 2)
Dahls dyrerike (side 2)
Postet 12.10.09 kl 22:02
Endret: 12.10.09 kl 22:04
Postet 12.10.09 kl 22:13
Postet 12.10.09 kl 22:32
loffaJeg er kanskje dum og har dårlig syn, for jeg finner INGEN link til fiskelisten på Dahls dyrerike. Er det noen som er smartere enn meg og som ser bedre enn meg som kan sende meg linken til deres fiske liste-salgs sider. Legg gjerne linken inn her.... LOFFA
Du er ikke blind, Loffa Den ble fjernet for noen måneder siden. Mulig det kommer ny liste om ikke lenge. Forøvrig kan Dahls skaffe omtrent hva enn du ber om. Ps: Ikke glem å si i fra om du har tenkt deg denne veien om ikke lenge!
Postet 12.10.09 kl 22:36
Endret: 12.10.09 kl 22:36
Joanna & Pål[QUOTE=loffa]Jeg er kanskje dum og har dårlig syn, for jeg finner INGEN link til fiskelisten på Dahls dyrerike. Er det noen som er smartere enn meg og som ser bedre enn meg som kan sende meg linken til deres fiske liste-salgs sider. Legg gjerne linken inn her.... LOFFA
Du er ikke blind, Loffa Den ble fjernet for noen måneder siden. Mulig det kommer ny liste om ikke lenge. Forøvrig kan Dahls skaffe omtrent hva enn du ber om. Ps: Ikke glem å si i fra om du har tenkt deg denne veien om ikke lenge!
Kanskje jeg ikke er dum og svaksynt likevel da ;-=)
Ser bare på et øye da etter en ulykke, men ser veldig godt på jeg jeg SER på. Hadde tenkt å se litt på priser på Corydoras (selvfølgelig) og utvalget og størrelser som dem har. Men det går ikke da. Ikke umulig at jeg er på deres trakter om ikke lenge..... Ingen vet hvor haren hopper...
Forslag til andre gode nettsteder som har corydoras? MED SALGSLISTE!!
Oslo-Drammen-Moss og "rundt" der
Postet 12.10.09 kl 22:41
Postet 12.10.09 kl 22:53
Postet 12.10.09 kl 23:40
loffaForslag til andre gode nettsteder som har corydoras? MED SALGSLISTE!! Oslo-Drammen-Moss og "rundt" der
Aquamanias?
Postet 13.10.09 kl 09:01
Vipsen[QUOTE=loffa] Forslag til andre gode nettsteder som har corydoras? MED SALGSLISTE!! Oslo-Drammen-Moss og "rundt" der
Aquamanias?
Takk for linken Vipsen. Var 1-2 stk der jeg kunne tenke meg ja, men DEN Julii som er der, er det virkelig Julii? Selges gjerne som regel en annen enn den originale JULII som den corydorasen
Postet 15.10.09 kl 20:56
Postet 17.11.09 kl 21:29
LOFFAJeg er kanskje dum og har dårlig syn, for jeg finner INGEN link til fiskelisten på Dahls dyrerike. Er det noen som er smartere enn meg og som ser bedre enn meg som kan sende meg linken til deres fiske liste-salgs sider. Legg gjerne linken inn her.... LOFFA
http://www.dahlsdyrerike.no/index.php
Du har sikkert funnet den men :P
Postet 06.01.11 kl 19:22
Dahles er bra...............
her er en film fra dahles. de har så bra priser at andre butikker
prater om dem.......................
er det noe du vil ha, så ring. de har ting til halve prisen til andre butikker.
ps flere filmer fra butikker er på thomas sin film kanal her på af
<embed src="http://www.youtube.com/v/hxSXEQ5AMp0&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed>
prater om dem.......................
er det noe du vil ha, så ring. de har ting til halve prisen til andre butikker.
ps flere filmer fra butikker er på thomas sin film kanal her på af
<embed src="http://www.youtube.com/v/hxSXEQ5AMp0&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed>
Postet 06.01.11 kl 20:26
Postet 11.01.11 kl 00:15
Postet 11.01.11 kl 10:58