Fisk som forsvinner (side 2)

Ingen hengsler der heller, det er også av plast, og er rimelig tight å få presset over glassveggene.

Som sagt, jeg er totalt tom for idèer.
Skjønner svært lite...

Tror snart jeg må ringe Åndenes makt
Kan du legge ut et bilde sellom det er litt grumsete?
Kanskje litt bedre og se da,? med et helt nytt bilde.
Alt tyder vel på at du har en fisker i huset, jeg setter pengene på katten.
Gjør et opptak om du kan etter at dere har lagt dere, tror det kan bli oppklarende.
Som sagt, det er totalt umulig.

Hvis katta først klarer å få av lokket vil det falle på gulvet, hvordan skal hun da klare å få det opp på toppen av karet, for så å treffe sporene slik at det faller nedi hullet?
vel, om du er 100% sikker på at de ikke har forsvunnet inn i pumpen, så gjenstår det å være 100% sikker på at de ikke er et annet sted i akvariet. Når du er 100% sikker på det så gjenstår det å være 100% sikker på at de ikke har kommet ut på egen hånd, 100% sikker på at de ikke har blitt spist (det ville garantert vært rester når du bare har små fisk.) Om du er 100% sikker på alt det der, så gjenstår det å lure på om noen med lavere eller høyere intelligens utenfor akvariet er slem.
Er det ikke en åpning bak armaturet så ledningene kommer ut? Hvis en fisk hadde klart å komme ut der så kunne jo Katta spist den? så selv om du ikke finner fisken betyr det ikke at den ikke har kommet seg ut dette skjedde med meg, men da så jeg katta spise noe...

Mvh: PK
Jeg setter også en ganske sikker finger på dyrene, selv om det virker umulig
Snegler kan spise død fisk i løpet av kort tid, spesielt dersom det er mange av dem, så jeg ville ikke sett bort i fra at det er det som har skjedd. Spesielt hvis du har en del gjemmesteder kan en fisk ha blitt liggende og spist før du fant den.
det har skjedd med meg. Før hadde jeg 2 scalarer i 100l.
men etter 2 måender forsvant de plutselig. vet ikke hvorfor.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap