Hva skjedde egentlig....... (side 2)

I kveld klikka foto apparate :O(
Det var nedtur, så i morgen må jeg levere det inn.
I går kveld fikk jeg tre gull fisker, de sakl flytte ut i dammen etter hvert, bare det blir vår og slutter og snø.....
Tror jeg må kjøpe noen flere, tre gull fisker er ikke så mye, men de jeg fikk i går er det litt størrelse på da.
Her er noen bilder av mine nye beboere
Nå er det lenge siden jeg har vært her.... men det er så mye som skjer.
Jeg har laga meg en liten dam i hagen, det er helt sykt at man blir så hekta. Trodde litersyken innom hus var dryg keg, men når en får litersyken utom hus... da er det alvor. Er allerede i gang med planlegging av ny dam. Her er det noen bilder...
Bilde 1: ser ut som han er tatt på fersken...
Bilde 2: den lille pytten er nå i gang. Ikke ferdig rundt den da.
Bilde 3: en koi, matvrak
Det kommer sikker flere bilder
Ha en riktig god sommer folkens
ÅÅÅÅÅ nydelig Marit. Og velkommen tilbake. Nå må jeg bare ta en tur over fjellet ser jeg....flere bilder mottas med glede....
Hallo Heidi ja nå er det pån igjen.
Det er ikke noe stor dam, men jeg stor koser meg når jeg holder på med den. Hadde besøk en dag av katten til nabon, den fiska ikke, men den var veldig tørst
Hallo, fiskene som har kommet ut i dammen har vokst enormt, og de trives godt ute, Sikkert godt å komme ut i dammen etter en lang vinter ;O)
Marit B
Hallo, fiskene som har kommet ut i dammen har vokst enormt, og de trives godt ute, Sikkert godt å komme ut i dammen etter en lang vinter ;O)

Her er bilde av Gandhi,Blycher og Goldi
Goldi er grom jenta,hun er tam og spiser fra hånda,så er det Tiril, god og rund og også veldig glad i mat ;O)
Så er det bestefar guten som syns det er veldig artig og stikke tærne i vannet
Åååå nå må jeg snart en tur over fjellet ser jeg.....Nydelig fisk og dam Marit. Gleder meg til å se den. )
Ny start
Hei.
Nå er det lenge siden jeg skrev noe her. Ting går ikke bestandig slik en ønsker.
Men nå er det på retur det meste, også akvarie hobbyen ;O)
Har fortiden lita av alt.
Måtte ta ned et stort akvarie i høst, hadde to av dammfiskene der, og da de kom inn ble det lek, så kraftig at lysarmaturet kortslutta og mørkla hele huset omtrent.
Armaturet ble ødelagt, fiskene måtte i krisehjem, og filteret repareres.
Gullfisk egg ble skrapt av panelet bak akvariet, så måtte det tømmes og settes vekk.
Men nå er det erstattet med et som er litt mindre, og fiskene har kommet hjem.
Og det ble noen fine gullfisk yngel som overlevde sjauen
Den eneste snegla jeg har nå er en forvokst pest snegle, den måtte opp av akvariet og få børsta av seg litt alger.
Tilfeldig bekjentskap
© Gyrid Steen
Reklame for plussmedlemskap