Hvoffer yngler ikke sneglene mine tro ? (side 2)

Det første bildet er hvor en av sneglene har lagt eggene i topplokket.
Det andre er en klase som ligger på isopor og holder på å klekkes.
Det siste bildet ser du hvordan eggleggingen foregår.
Ok takk skal du ha
så i dag moris at de blå epelsneglene paret seg så det er nok ting på gan
Ja det er den derre tolmodigheta vettu som ikke er så grei. Jeg tror alle vi som er glade i snegler kjenner igjen den fortvilelsen som du har nå. Bare vent det kommer men det er sååå kjedelig og våkne og se at " ikke i dag heller" . Men jeg lover deg at når de først begynner så begynner de til gangs...)
Ok hehe:d
det der er det som er så sjedeligt ver morgen går jeg og sjiker opp men ikke no :,( men det vil nok sje noe jeg har trosalt 12 stk så vis det ikke sjer noe da er det noe merkeligt med dem :P
Christoffer Helland
det der er det som er så sjedeligt ver morgen går jeg og sjiker opp men ikke no :,( men det vil nok sje noe jeg har trosalt 12 stk så vis det ikke sjer noe da er det noe merkeligt med dem :P

Ja det skjer og du er sikker på hvordan det ser ut når de parer?
Ja eg heiv ut et bilde nor de paret sej ie en anen tråde
Heidi Ingdal
[QUOTE=Christoffer Helland]det der er det som er så sjedeligt ver morgen går jeg og sjiker opp men ikke no :,( men det vil nok sje noe jeg har trosalt 12 stk så vis det ikke sjer noe da er det noe merkeligt med dem :P

så spørte jeg parer dise seg å då fek eg i svar jepp
Christoffer Helland
[QUOTE=Heidi Ingdal][QUOTE=Christoffer Helland]det der er det som er så sjedeligt ver morgen går jeg og sjiker opp men ikke no :,( men det vil nok sje noe jeg har trosalt 12 stk så vis det ikke sjer noe da er det noe merkeligt med dem :P

så spørte jeg parer dise seg å då fek eg i svar jepp
Ok da er det bare å være tålmodig ..Lettere sgat enn gjort det vet jeg....)
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap