Pestsnegler (side 2)

jeg kan høre med dem i min lokale dyrebutikk men tror de har stengt-.-
Har selv pest snegler
Hei jeg har selv pest snegler Det akvarie mitt er bare på 27 liter jeg har kjøpt en pakistan botia den har bgynt jobbe den , men må gi den litt tid , jeg plukker også de på glasset inne mellom . Jeg har fordel med at nå sneglene forhåpentlig vis er borte kan pakistan botian flytte over i 110 liter akvarie mitt
jaja funker sikkert det også,men tror jeg går får rekene
Else Tagseth
Hei jeg har selv pest snegler Det akvarie mitt er bare på 27 liter jeg har kjøpt en pakistan botia den har bgynt jobbe den , men må gi den litt tid , jeg plukker også de på glasset inne mellom . Jeg har fordel med at nå sneglene forhåpentlig vis er borte kan pakistan botian flytte over i 110 liter akvarie mitt

øh... et par ting som skurrer der. For det første er pakistanbotia en stimfisk, og de skal være i grupper på minst 3. For det andre er en 27 liter altfor liten for en pakistanbotia. Mener fiskebasen anbefaler rundt 100 liter til disse, og de blir jo 15 cm lange også...

Sårri, leste innlegget igjen og ser du har tenkt til å flytte den, og så lenge det er en liten fisk det er snakk om og den ikke bor i 27 literen mer enn noen uker går det nok bra, men det er en stimfisk og du burde kjøpe 2-3 stk til.
hadde to stk men den ene døde etter noen dager desverre

nei den skal ikke bo der stakkars men kan få jobbe litt der først etter på skal
den bo i 110 liter akvarie .
Har mye indiske klorreker jeg. Kan sikkert få et par hvis du kommer innom olli
Skywalker
Har mye indiske klorreker jeg. Kan sikkert få et par hvis du kommer innom olli

Jeg har nå blitt kvitt en god del snegler,så jeg bruker nok den gode gammledagse tommelen til det blir for mye
Men takk for alle tipsene
Da vet jeg det viss det kommer flere etter hvert
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap