Discus på grensen av døden... (side 2)

Humunukuapuaa
Er denne dafnieoppskriften hemmelig, eller noe dere vil dele med oss andre? Jeg har noen plastokser med luftestein til dafniene som jeg fôrer med gjærvann. Noe bedre?

Oppskriften er ikke hemmelig c",) De boksene er helt sikkert bra nåkk
Søren, og jeg som trodde at jeg måtte vokte oppskriften med livet som innsats

Idag kom levendeforet Da bar det straks inn for å mate de to. De fleste mygglarvene var døde, så jeg begynte å bruke dem først. Det var noe den lille satt utrolig stor pris på. Den store er fremdeles utroli sky av seg, og vil ikke spise (eller bevege seg) når jeg er nær karet. Men har begynner å komme seg litt, han er litt mer aktiv nå, så jeg antar at han må ihvertfall få i seg noe...

Daphniene er nå i en plastboks og de skal jeg mate med når jeg går tom for mygglarver
Det var bra å høre at det kom frem i dag, men trist at mugglarvene ikke tålte transporten. Jeg har funnet et kjern her i nærheten hvor det er masse daphnier. Så nå får vi håpe at dine discis kommer seg. Lykke til å måtte hell å lykke kome dine discus til gode
Det gjorde absolutt ingenting! Døde eller levende, de mygglarvene var toppen! skulle gjort mye for å ha ett slikt tjern her også

Skal legge ut bilder nå snart, og etterhvert slik at dere kan se utviklingen dersom alt skulle gå rette veien
Mygglarver
Bare sett ut en butt med vann, vips har du mygglarver i sommer
Hehe. Det der var ikke en halgal ide... Skal se om jeg får noe ut av det, men jeg kan tenke meg at alt annet også havnet i bøtta iløpet av tiden jeg får mygglarver :p

Bør bøtten stå i skyggesiden i tilfellet?
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap