Kardinalreker på null diet (side 2)

slike står høyt på ønskelista..

spurte på dyrebutikken om de kunne bestille inn, men fikk som svar at de ikke står i fiskelistene??
syns det er merkelig, men det kan vel være at de er så dyre i innkjøp at de ikke er lønsomme ..
dessuten er dette ganske krevende reker har jeg hørt..??

De tar ikkje disse inn i vinterhalvåret pga kulden, å sende disse nå er rene galskapen, da disse krever høy temperatur på 28-29 grader. De dauer på veien til deg.. Det kaller eg svinn. Men du kan prøve å spørre butikken å ta de inn om sommeren, men de er dyre.
filathor
slike står høyt på ønskelista.. dessuten er dette ganske krevende reker har jeg hørt..??

Ok, eg ville si i dag, at de er kanskje annerledes enn andere dvergreker, men ikke meir krevende som Red Bee eller Svarte Tiger...
Kardinal reker og andre sulawesi reker
nei temperaturen er for lav for forsendelse av fisk og reker akkurat nå, det var jeg vitne til selv ,for noen uker siden, hjalp til å pakke ut fisk fra en forsendele fra danmark.. det gikk i en bil uten varme. skal si det var kaldt i posene!

-hva er prisen sånn ca, i forhold til feks, saltvannreker og ferskvannsreker, som feks blåe tigerreker og giftgrønne reker??

100-250 kr stk. Spørs om du kjøper privat eller på butikk!
Kardinal reker og andre sulawesi reker
ah,. da vet jeg sånn ca ,jeg må ut med når den tid kommer ,...

Hei alle rekefans!

Må bare si at denne reken er nå utrydningstruet pga av en slapp ut jaguar cikliden (Parachromis managuensis) i innsjøen Matano pga av fiskemuligheter(?). Cikliden er en fremmed art i sjøen og har dessuten ingen fiender og spiser alt den klarer å gape over. Så rekene blir også spist.

Så de som har disse fine kardinalrekene i sine akvarier bør ta vare på rekene sine og prøve å drette disse.

det var ikke bra...det er ikke bra når folk ikke tenker seg om 2 ganger før dei gjør sånne ting..
Tilfeldig bekjentskap
© Kasper
Reklame for plussmedlemskap