Reol prosjekt (side 2)

Hei, fikk ikke med med meg begynnelsen på prosjektet, men ser du er på god vei. Hjemmesnekret reol er fint, og det er mye fint man kan holde i 43- litere.

Hvis det blir varmt i karene dine bør du vurdere å skape luftsirkulasjon med en vifte for å forhindre at varme samler seg i "rammen" over lyset/under karet. Jeg har også snekret reol og ser at det samler seg godt med varme oppunder "rammen".
Kanskje litt dumt tips å komme med når du har kjøpt pumper til alle karene, men du kan enkelt drive alle filtrene dine med en luftpumpe. Luften vil til og med fungere som kjøling og du unngår varme generert av pumpen i karet som sikkert er noen watt.
Hei. Ser det er en stund siden det har vært noe aktivitet på denne tråden, men jeg har noen spørsmål:
-kunne du ha fortalt litt om hvordan det har gått videre nå som alle karr har vann og sånn i seg?
-har du i ettertid kommet på noen har saker og ting du kanskje ville gjort annerledes?
-Hvor mye kostet materiell til å bygge reolen. altså ikke karr, pumper, lys og sånn
-kunne du ha lagt ut noen bilder av reolen nå hvis kar er oppe å går?

Tenker på å bygge en reol selv og denne metoden er en jeg virkelig kunne tenkt meg å bruke

Jeg synes resultatet ditt ble veldig fint og dette ser jo ut som en smart løsning

mvh
nils
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap