Anniken's akvariumer :) (side 2)

Nåå er det veldig lenge siden jeg skrev på denne bloggen !!
Meeeen på søndag da jeg kom hjem hadde palettciklidene mine fådd 6 små som svømte rundT
Veldig koselig ,Jeg skriver mest på bloggen min derfor er jeg ikke så veldig aktiv her da..
Sebraciklide yngel!
Ja i dag fikk jeg masse masse yngel ! Di hadde vært veldig mye inni kokkosnøtta å holdt på så vi trodde at det var noe på tur der ja!
Vet ikke hvormange di har fådd , men det er åver 50 stk !!!
Håper i allefall noen av disse klarer seg da !
Lenge siden jeg skreiv her sist da.. Palettciklide ynglene er enda i livet å begynner å bli litt stor . siden jeg aldri skriver lengre her er fordi jeg har en annen blogg jeg skriver , å det er blitt selveste babyfabrikken her da !
Først var det jo palettciklidene , så kom hamster ungene , å nå kom sebra ciklide ynglene!
dere kan godt ta en titt inne på bloggen min da !
AnnikenJeanett.blogg.no !
Vanskelig å få tadd bilde av disse små ynglene , hadde håpet at det ikke kom yngel så fort da jeg ville vaske akvariumet , men er veldig redd noen av ynglene kommer til å dø eller bli borte..
Vet ikke om det har minket noe særlig med disse små sebra ciklidene , da det er sååå mange!! finner ingenting om hvor mange egg di legger osv! så hvis noen vet om en slik side ! TELL ME !
Ciklide ungene lever enda noen iallefall , men synes ikke at det har minket..
Palettciklide barna var bare 6 stk å di lever enda : )!
palett ciklidene fikk jo barn for 1 mnd siden i allefall :p
Å begynner å vokse seg større nå..
MEn er det ingen som vet om en side jeg kan lese om ciklider ?!?!?! pga denne som er her står jo ikke noe viktig syns jeg
Pga flytting døde alle sebra ciklidene og moren til palett ciklide ynglene og noen av ynglene der..
Å en annen fisk jeg ikke husker navnet på !
Meeen nå er sanden og alt fiksa i ny akvariume , større enn det di hadde !
Så nå håper jeg di finner seg til rette og får yngler flere ganger !
Har et spørsmål om jeg kan ha gyppy , sverddrager og platy i et kar sammen ?
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap