- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- Kan noen hjelpe meg å identifisere denne mallen? (side 2)
Kan noen hjelpe meg å identifisere denne mallen? (side 2)
Postet 15.07.09 kl 01:12
Endret: 15.07.09 kl 01:14
Postet 15.07.09 kl 09:46
Så, så barn. Ikke mer krangling nå.
Håper du får tatt noen flere bilder av fisken OG at du ikke har blitt skremt av noen av innleggene her. Ikke alltid lett å være ny bruker på et forum, ser jeg
Har du prøvd å ha i en agurk eller noe annet snadder den kan like? Mine maller er lette å ta bilder av når de har noe godt å spise på..
Håper du får tatt noen flere bilder av fisken OG at du ikke har blitt skremt av noen av innleggene her. Ikke alltid lett å være ny bruker på et forum, ser jeg
Har du prøvd å ha i en agurk eller noe annet snadder den kan like? Mine maller er lette å ta bilder av når de har noe godt å spise på..
Postet 15.07.09 kl 10:51
Postet 15.07.09 kl 10:59
Tusen takk for gode råd, selv om min malle nok foretrekker å gjøre ting litt motsatt!! Først fikk den agurk, og da var det umulig å ta bilder, men etterpå la den seg godt tilrette på rota, og da fikk jeg knipset 3 bilder i rekordfart! *stolt av meg selv ja*
Okei, nå er det fritt fram for ekspertene! Noen som vet hvilken malle jeg har?
Okei, nå er det fritt fram for ekspertene! Noen som vet hvilken malle jeg har?
Postet 15.07.09 kl 23:07
Postet 15.07.09 kl 23:20
SymbiosemannenDet er nok en god gammal Gibbi.... Som nevnt før blir den veldig stor, hvor stort er karet du har den i?
Oi, så det er en gibbiceps altså!! For øyeblikket har jeg den i 160 literen, men det ser jo ut til at den må få boblebadekaret etterhvert.......hjelpe og trøste.....
Nå er den ca 9 cm. Noen som vet hvor fort de vokser? Tar det årevis, eller går det relativt fort?
Postet 15.07.09 kl 23:28
Postet 19.07.09 kl 16:10