Reklame (side 2)

Bjarne
[QUOTE=Holger Lockertsen]Advarsel til folka bak er sendt. Vidaresend gjerne mailen til webmaster dersom de opplever å få slik spam igjen. Det er [I]ikkje[/I] akseptabelt!

Videresend gjerne mailen til webmaster her.

Det er webmaster på akvaforum han mente ?
Jepp, vi vil gjerne se innholdet.
Trond Ferkingstad
Fikk idag 2 nye eposter fra corydoras.no er nå oppe i 4 stk motatt totalt. Det verste var at det nå var fra styret av siden.
Eg fikk 1 eg også i dag. Men den var ikke sendt via AF, og da er det vel heller ikke en sak for AF, selv om de selvfølgelig finner "ofrene" på akvarienettsteder...

Slik tigging fører i hvert fall ikke til at eg blir medlem!
Ja var visst ikke via af. Men tragisk alikevel.. Eneste gangen de kan ha fått min mail adresse var når jeg kontakta de for å si at en fyr spamma meg om å joine siden.. Kommer ikke til å bli medlem selv uansett hvor bra siden kommer til å bli.
Det forteller vel litt om personen bak....

Gi oss beskjed hvis han benytter AFs innhold og medlemmer til å promotere nettsida...
Viktor
Verste av alt er det ikke reklame for et nettsted heller. Bare en liten snørrunge som prøver å promotere seg selv for å vinne en premie. Når da nettsida i tillegg er en amatørmessig sak blir det hele bare hoderystende dumt...

Om du sikter til at corydoras.no er en amatørmessig sak må det være din sak. Jeg er selv medlem der og synes jeg får mye ut av det da det stort sett er corydoras jeg har i mine 13 kar. Likevel forsvarer jeg ikke "snørrungens" strabaser om om vinne gevinsten i konkurransen som pågår der. Han kan gjerne reklamere/verve medlemmer, men dog ikke til folk han ikke kjenner, etter min mening. Som medlem på begge nettsteder har jeg nevnt det motsatte nettstedet i innlegg og trådene mine, men har aldri gjort noe for å verve medlemmer for disse to. For meg vil AF være no 1 da jeg lett finner frem til ting jeg lurer på, finner bilder, info og annet som jeg til tider undrer på. Dette gjelder både fisk, planter, akvarium, oppdrett og alt av medlemmers erfaring. En ting jeg IKKE gjør er å snakke negativt å si at andre nettsteder er amatørmessig, det bør du også holde deg for god til....
Donald
Slik tigging fører i hvert fall ikke til at eg blir medlem!

Enig med deg og andre her.
Slike mail virker jo bare mot sin hensikt.
Blir som om man krysser av for Ønsker ikke kontakt med telefonselgere på Finn.no...og deretter blir kontaktet av, ja..nettopp, telefonselgere.
Spam
Beklager all Spam dere har mottat som er sendt ut fra medlemmer på www.corydoras .no brukerne er nå kontaktet og det vil ikke gjenta seg. Skulle dere få lignende e-post fra andre eller nyere medlemmer er det bare å kontakte meg på mail(post@corydoras.no) eller Af. Corydoras.no har som mål å fremme interessen for Corydoras vi vil på ingen måte ta opp kampen og konkurrere mot Akvaforum . Vi er en liten gjeng med spesielle interesse for corydoras
Jeg har også mottatt noen slik eposter, men kan ikke si det plager meg så mye at jeg gadd å lage en forumpost om det. Jeg leste den, fant ut at det ikke var noe for meg, og slettet den, uten noen stor følelsesmessig reaksjon på at noen hadde våget å sende en epost til meg.

Hvis jeg ikke vil motta eposter kan jeg jo skjule eller forandre epostadressen min, og så lenge den er offentlig tilgjengelig må man nesten regne med at folk sender epost.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap