Hjelp til pynting (side 2)

Min mening: Synes det så litt rotete ut på høyre side med alle der røttene/steinene.
når akvarite blir så mørkt på foto, prøver jeg å slå av alt lyset i rommet og trekker for gardinene. bruker du blits så prøv å ta bildet nedenfra og opp slik at blitsen ikke gjennskinnes i akvariet.

bruk også samme type røtter eller steiner i akvariet. forskjellige typer røtter og stein har forskjellig farge da blir det et urolig og rotete inntrykk av akvariet.
jeg ville ha valgt bort en av delene, enten røtter eller stein.
den tykke stammen som står oppreist ville jeg ha lagt ned.

et tips til gå opp til lenker på siden og se på linkene på aquscaping, masse flott læring der.
Inaktiv bruker
Dette tror jeg blir fint når plantene har fått vokse litt. Husk å sette høye planter bak da
Hei! Slenger inn noen små tips her til deg!

1. D du må tenke på også er hva du skal ha selve akvariet, man kan for eksempel ikke ha masse planter i ett malawi kar

2. jeg foretrekker spesielt planter, Masse planter og røtter. jeg liker også å unngå for mye "falske" ting i akvariet, som plastikkplanter, plastikk "no fish" merker osv. om du skjønner? bare prøv og finn en balanse som du liker

3. d som jeg "pleier" å gjøre er å begynne i midten og jobbe med balanse ut på hver side, slik at du unngår alt på en side.

4. kjøp deg gjerne noen flotte røtter, og få litt stemning oppi akvariet. det kom seg på ditt andre bildet, og jeg tror du kan få ett utrolig fint kar!

No er dette mine meninger om hvordan ett akvarium blir fint. det er selfølgelig personer som er uenig med meg, men dette er som sagt ditt akvarium, så du må ha det som du liker!=)

Legger ved to bilder av mitt akvarium, så kan du no kike litt om du vil =)


Mvh AndersØ
Det så fint ut i ditt akvarium
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap