Om egg og cw23 (side 2)

litt vanskelig nå da de ble lagt en eller annen gang igår, de klekkes til søndag, og nå er det helg og etter klokka fire :p
denne typen klekkes ganske tidlig, men det er store egg og yngelen er nok ikke av de minste. jeg syns de er små, men så er jo dette det aller første corydoras oppdrettet mitt

får heller se om jeg kan sende egg en annen gang når det passer bedre med frakt og sånn :p
Sanne
litt vanskelig nå da de ble lagt en eller annen gang igår, de klekkes til søndag, og nå er det helg og etter klokka fire :p denne typen klekkes ganske tidlig, men det er store egg og yngelen er nok ikke av de minste. jeg syns de er små, men så er jo dette det aller første corydoras oppdrettet mitt :) får heller se om jeg kan sende egg en annen gang når det passer bedre med frakt og sånn :p


jepp. det går greit vettu.
Kan sende deg en PM slik at du har adressen min.
Skal følge med på tråden tråden din.

ha ei god helg videre og håper mange klekker og vokser opp.
en liten oppdatering og noen bilder av ett en uke gammelt yngel

[External Image]

[External Image]

imponerende barter på en så liten skapning
[External Image]
dæ. den var tøff. Hehe
Lykke til videre.

Espen
barteliten var ute og romsterte midt på dagen for første gang så jeg så det. naturlig nok ble det noen bilder. men jeg burde virkelig fjerne noen alger....

barteliten blir 2 uker imorgen

[External Image]

[External Image]

[External Image]
et par nye bilder. på et par dager bare har barteliten blitt mye mere tøff. idag har han romstert rundt midt på lyse dagen, og ikke gjemt seg så mye blant bladene i det hele tatt. men de beste bildene ble tatt på blad. han går jo i ett med sanda :p

[External Image]

[External Image]

[External Image]
4 uker gammelt knøtt. såvidt begynt å få farge på finnene

[External Image]

[External Image]
Cory-yngel tror jeg må være noe av det søteste som fins

Håper jeg klarer å lure mine CW023 til lek igjen snart.
Så utrolig skjønn og for noen nydelige farger det er på barteliten
en vakker dag skal han se ut som pappaen sin

[External Image]
Sanne
en vakker dag skal han se ut som pappaen sin :) [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v720/ladonia/aquaria3/IMG_8411.jpg[/IMG]



å ja, han der er en kjekkas
En nydelig cory.
Håper du får egg på de igjen snart.

Espen
RIP barteliten. jeg vet ikke hva som tok deg, du var jo helt fin igår....
Sanne
RIP barteliten. jeg vet ikke hva som tok deg, du var jo helt fin igår....

Føler med deg. Kjipt når du har klart å dokumentere oppveksten til en cory så godt som du har gjort.
Får håpe du får flere sjanser, og hvis du sender noen egg til meg og jeg får de til å leve opp så kan du få hente noen tilbake.

Espen
hadde det vært en av mange hadde det vært en sak... men jeg hadde jo bare denne ene lille, og håpet at hvertfall den skulle greie seg når han hadde gjort det så lenge... jaja..
Huffda Fant du den bare død, helt uten videre?
jepp. den lå på siden oppi javamosen, men veldig høyt i karet. men den svinset rundt oppi der igår i samme område....
bortsett fra foreldrene bor det kun to amanoreker jeg ikke fikk tak i + en liten gjeng kirsebærreker.
da har de lagt egg igjen gitt.. og denne gangen ikke bare på glasset, men også i mosen og på planter. synd, det er jo ikke lenge til jeg skal være borte i 4 uker...
Grattis ,håper det går bedre denne gangen.
Hvis du har et godt innkjørt kar med masse mose ,så skulle de kunne klare seg en stund vil jeg tro. Putt gjerne et par eplesnegler oppi også etter at de har klekket .Lager litt infusier vet du

Mine la forresten en drøss med egg i dag også
jeg har kar, men ingen som er ledige. og alle er fulle bortsett fra ett, hvor det bor noen smågretne gobier :p men jeg har ett filter ledig, hvis bakteriekulturen har holdt seg. har en liten balje som er matvare godkjent som de kan gå i, eneste er vel at jeg ikke har en ekstra varmekolbe til den. men det er sjelden eller aldri lavere enn 20 grader her.

ikke så mange egg denne gangen, sikkert bare en dame som har vært med på leken :p
Tilfeldig bekjentskap
© Leif E. Johansen
Reklame for plussmedlemskap