- Hjem
- Forum
- Levendefødere
- Bildetråd med levendefødere (side 2)
Bildetråd med levendefødere (side 2)
Postet 11.01.10 kl 23:31
Endret: 11.01.10 kl 23:34
Postet 14.01.10 kl 00:12
Postet 17.05.12 kl 17:32
Postet 17.05.12 kl 17:35
Postet 18.05.12 kl 20:25
Postet 18.05.12 kl 20:36
Poecilia sphenopsen var egentlig blå, men det kommer dårlig fram på bilde.
Belenosox belizanusen er en rovfisk ja. Vi fanget noen stykker og hadde de i plast bokser. Det ente med at de spiste opp alt i boksen.
Vi fanget tusenvis av fisk vi skulle ha med hjem, men siden biologene hadde glemt og gi oss eksport papirene ble det bare trøbbel. Til slutt måtte vi løpe fra politiet og hoppe på flyet. Fiskene var det en venn av oss som tok med tilbake der han bodde i Mexico, men han viste ikke hva han skulle gjøre med dem. Han slapp alle opp i ett svømmebasseng. Men da var alle populasjonene mikset. Så det ente med at vi gav fiskene til forskning på det lokale universitetet. Tre uker i leire og gjørme, millioner av myggestikk endte med at vi fikk null fisk med hjem.
Belenosox belizanusen er en rovfisk ja. Vi fanget noen stykker og hadde de i plast bokser. Det ente med at de spiste opp alt i boksen.
Vi fanget tusenvis av fisk vi skulle ha med hjem, men siden biologene hadde glemt og gi oss eksport papirene ble det bare trøbbel. Til slutt måtte vi løpe fra politiet og hoppe på flyet. Fiskene var det en venn av oss som tok med tilbake der han bodde i Mexico, men han viste ikke hva han skulle gjøre med dem. Han slapp alle opp i ett svømmebasseng. Men da var alle populasjonene mikset. Så det ente med at vi gav fiskene til forskning på det lokale universitetet. Tre uker i leire og gjørme, millioner av myggestikk endte med at vi fikk null fisk med hjem.
Postet 19.05.12 kl 05:46
Jeg har 4 molly'er, der en av dem ser ut til å ha ekstremt stor mage iforhold til de andre. Fisken holder seg ofte helt oppe i vannskårpa, og blir ofte "plaget" av en annen molly som "snuser" under finnen/magen.
Kan den være gravid?
I såffall, hvor lkenge tror dere det er til den føder?
Burde jeg ta den i en fødeboks? Og hvor lenge kan de egt være i en fødeboks?
Kan den være gravid?
I såffall, hvor lkenge tror dere det er til den føder?
Burde jeg ta den i en fødeboks? Og hvor lenge kan de egt være i en fødeboks?
Postet 19.05.12 kl 11:38