- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Davids høne og kyllingtråd (side 2)
Davids høne og kyllingtråd (side 2)
Inaktiv bruker
ciklidesykamå dere ta live av hanene?
ja den måte avlives åg det gjoer di når jeg ikke var der ;(
ciklidesykahvordan så dere den var funsjonshema?
den tåa som skule støte kyllinge mens den skel gå hade vokst seg fast inni foren.så den blei funsjonshema i bege føtene.så det for står du vel da vorfe det måte avlives.den blei til en hakekylling
Postet 26.09.09 kl 11:49
Hakekyling
hva er det?
trode der klarte å rede den?
trode der klarte å rede den?
Postet 26.09.09 kl 11:51
Inaktiv bruker
en hakke kyling er den svakeste kyllingrn i floken og den blir altid haket på ;(
den gule klarte vi ikke å rede men den brune klarte vi å rede
den gule klarte vi ikke å rede men den brune klarte vi å rede
Postet 26.09.09 kl 12:00
Okei
så den ble haket ihel?
Postet 26.09.09 kl 12:01
Postet 26.09.09 kl 12:19
Inaktiv bruker
ja det var mange fine farger på kyllingene men nå var jeg så uheldig å ikke fik oppleve det selv at noen av di klekte ut ;(
Postet 26.09.09 kl 12:40
gratulerer så mye med fine kyllinger får håpe det ikke er så mange haner der da det er jo litt kjedelig at de må dø bare fordi de er haner. Men sånn er det nå bare. om 19-20 uker får dere ferske egg
de ferske eggene er flotte til speilegg fordi hviten holder seg så godt sammen når de er ferske.
man kan se på et knekket egg om det er gammelt eller ikke fordi hviten blir mer og mer rennende jo gamlere det blir.
til koking er gamle egg bedre fordi da blir skallet lettere å pille av
de ferske eggene er flotte til speilegg fordi hviten holder seg så godt sammen når de er ferske.
man kan se på et knekket egg om det er gammelt eller ikke fordi hviten blir mer og mer rennende jo gamlere det blir.
til koking er gamle egg bedre fordi da blir skallet lettere å pille av
Postet 26.09.09 kl 13:11
Inaktiv bruker
faen vi har vår mus i hønsehuset nå.og jeg så den å jeg det er ikke gøy med skadedyr i det heltat >.
Postet 08.10.09 kl 21:41