Litt hastehjelp,fisk i posar. (side 2)

tingen er at kobberen ikke løser seg veldig bra i kaldt vann, men med varmt vann vil det løses ut ganske mye kobber, har selv tatt tester på dette i kjemilab og vet at det er MYE mer kobber løst i temperert vann fra springen enn kaldt. Og varmt vann enda verre..
Til trådstarter : les linkene jeg la ut
dette sklir så ut av alt av de normer som vi andre følger så jeg skipper denne tråden og oppfordrer dere til å lage en tråd om vannverdier
Takk for meg i denne tråden

Mvh Per
Vi har vatn frå eigen brønn, overflatevatn. Trur ikkje det er den beste kvaliteten, eg drikker kjøpevatn for tida etter magetrøbbel for ei stund sidan. (mest sannsynlegvis p.g.a sauer med diarè ovanfor brønnen vår, men ikkje sikkert) Vi sendte inn vatn til analyse og var ingenting ivegen med det visstnok. Trur det er noko svovel greier i grunnen som gir litt lukt og smak til vatnet.

No er temperaturen i akvariet 23 grader. Etter litt kjapp tilvenning til vatnet i akvariet slapp eg fiskar, reker, ål og ein snegle oppi (har 3-4 eplesneglar som eg er usikker på om eg vil ha sammen med dei andre, tenker hardt på den). Fiskane svømmer rundt og oppdagar, virkar litt stressa, men kanskje mest nysgjerrige. På siste test av vatnet begynnte verdiane å komme innanfor akseptabelt. Har tilsatt litt akvariesalt, sidan eg las at det skulle hjelpe litt på stressa fisk etter transport.
No har eg jumpa uti det med begge beina, så får berre krysse armar og bein for at det går bra og fiskane overlever.

Har forresten ein yngel oppi der også. Dei to gule mallene (? "slike algestøvsugarar", det er ein malletype, ikkje sant?) hadde fått masse yngel oppdaga vi når vi skulle tømme akvariet. Dessverre fekk vi ikkje dei med, men ein liten klarte vi til slutt å få oppi ein pose. Om den overlever, så vil eg seie at den imponerar! Men visst mallene overlevar og trivast, så kanskje det blir meir yngel etterkvart.

Tusen takk for masse gode råd, tips og tankar. Alt skal lesast igjennom på ny i morgon når eg er litt meir våken og mindre sliten og surrete i topplokket. Men for i kveld håpar eg at krisa er avblåst. Skal sjekke fiskane igjen før eg legger meg, dei er så koselege å sjå på! Håper det går bra med dei i natt.
Algestøvsugerne heter Ancistrus
Et venlig råd, stopp med og bruke akvariesalt, det er ferskvannskarr du har.
Dette er et av en rekke produkter dyreforetningene lurer nybegynnere til og tro at de må ha det, ellers så går det til helvete.

Men ingen friske og raske ferskvannsfisker trenger salt, salt er noe man kan bruke under noen tilstander/sykdommer i en periode.

Men uansett lykke til med en fantastisk hobby.
Saltet hadde eg kun litt av oppi karet i går grunna transporten og stresset. Har ikkje tenkt å ha oppi meir enn det eg hadde oppi i går.
Kjapp lita oppdatering så går det førebels bra med fiskane.Kuhliålen syns eg virkar litt stressa, han jagar opp og ned glaset i periodar, er dette normalt eller teikn på stress? Dei andre fiskane virkar normale. Svømmer roleg rundt, er nysgjerrige. Periodevis er dei på bunnen og nappar i grusen, så kan dei ligge iro midt i karet før dei tar seg ein sving oppom vassflata. Visst eg pirkar litt i vassflata så kjem dei og "kyssar" fingrane mine, forholdsvis rolege og tamme syns eg.
Har laga blogg/personleg akvarietråd her inne no som eg kjem til å fortsette å oppdatere etterkvart om korleis det går vidare.
Helt normal atferd for kuhliål. De oppfører seg tidvis som mentalt ustabile.


-Tim
Takker, det var bra, då kan eg puste ut ei stund. Vart nemleg litt bekymra når ålen styra slik. Men når alle dei andre såg normale ut, så ville det vere rart om kun ålen sleit syns eg.
Anka78
Takker, det var bra, då kan eg puste ut ei stund. Vart nemleg litt bekymra når ålen styra slik. Men når alle dei andre såg normale ut, så ville det vere rart om kun ålen sleit syns eg.


Har du bare 1 kuhlii-ål?
Når du om noen uker har fått et stabilt akvarium (med tanke på vannverdier etc), burde du være skikkelig snill med ålen din, og kjøpe den 3-4 artsfrender.
Dette er en stimfisk, som trives best sammen med andre av samme art, og kan bli stresset om den ikke får være i stim

Du kan lese mer om den her: http://akvaforum.no/profile.cfm?id=9674
Ja, har kun ein kuhlii ål. Men noko av det fyrste som står på handlelista mi for nye innbuggarar i akvariet er nettopp kuhlii ål. Eg syns også synd på stakkaren som er heilt aleine, så skal kjøpe minst 3-4 nye vennar til han. Forøvrig syns eg også at kuhlii ålen er vakker og artig å sjå på, så fristar absolutt med fleire.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap