JungelTreff og storauksjon 24-25.10 (side 2)

Robert Øyen
Vestfold, Larvik og Grenland akvarieklubb arrangerer jungeltreff 24. og 25 oktober. Sted: Eidangerhallen i Porsgrunn. Det blir foredrag på lørdag, fest på kvelden og auksjon på søndag. Det er gratis adgang for alle, og muligheter for å overnatte for de som kommer langveisfra. Alf Stalsberg holder foredrag om Dam Kim Mathisen fra Danmark holder foredrag om reker Ian Fuller holder foredrag om maller.

Her tror jeg det må ha skjedd en stor misforståelse et sted. Jeg pratet akkurat med Ian Fuller på email, og ble helt paff av det han skriver. Han sier at han IKKE skal holde foredrag der?? Han skal til Porsgrunn, ja, men han skriver
"I am not scheduled to be talking"

Han sier altså at det ikke er planlagt at han skal holde noe foredrag.

Hans foredrag er omtrent hele vitsen for meg å få med meg, så nå vet jeg ikke helt... Hva skjer her egentlig?
mona o
[QUOTE=Robert Øyen]Vestfold, Larvik og Grenland akvarieklubb arrangerer jungeltreff 24. og 25 oktober. Sted: Eidangerhallen i Porsgrunn. Det blir foredrag på lørdag, fest på kvelden og auksjon på søndag. Det er gratis adgang for alle, og muligheter for å overnatte for de som kommer langveisfra. Alf Stalsberg holder foredrag om Dam Kim Mathisen fra Danmark holder foredrag om reker Ian Fuller holder foredrag om maller.

Her tror jeg det må ha skjedd en stor misforståelse et sted. Jeg pratet akkurat med Ian Fuller på email, og ble helt paff av det han skriver. Han sier at han IKKE skal holde foredrag der?? Han skal til Porsgrunn, ja, men han skriver
"I am not scheduled to be talking"

Han sier altså at det ikke er planlagt at han skal holde noe foredrag.

Hans foredrag er omtrent hele vitsen for meg å få med meg, så nå vet jeg ikke helt... Hva skjer her egentlig?

Hmm dette var da rart, men får sjekke dette ut med GAK folka i løpet av formiddagen i dag. Dette har vært i boks lenge etter hva som er blitt meg fortalt.
Takk for gevinster
Vi takker for flotte gevinster til vårt lotteri.
De som har bidratt er:
Bamble Zoo - Zoo på Brotorget - Down Town Zoo - Herkules Zoo og MX-sport.
mona o

Bra du kommer å hører på foredraget til Ian Fuller !!
Da var man kommet seg hjem etter en meget hyggelig dag på jungeltreffet. Pakket noe som skal med i morra, men fiskene får vente. Satser på en flott morgen dag.

Vel møtt.
Blir moro med auksjon i dag
Noen som selger noen plate pakker?
Staret opp et nytt kar nå,så trenger litt planter.
Jeg skal ha med diverse flyteplanter iallefall. Også får jeg se om jeg tar med noe annet også.
Ok,hadde vært bra.
Trenger noen hurtigvoksende planter osv.
Sitter her og diskuterer bruk av lavastein og dette med å kjøpe brukt lavastein som gjerne er nitritt bomber. Er dette noe man burde opplyse om ved salg på auksjoner??

Skal reise bortover snart, akkurat ferdig med frokost.
Da var man endelig hjemme etter en flott auksjon, og dagens fangst blei:

2 stk L260
1 + 2 F2 Apistogramma cacatuoides
Betta sp. ”Palangkaraya”

Håper alle som var til stede hadde en flott auksjon
Måtte gå når første pause staret jeg
Men fikk med meg litt.

* 1 Metalltannkarpe med 3 yngel.
* 5 corydoras panda
* Ludwigia helminthorrhiza
* Og noe hornblad lignende plante.

Og det var en flott auksjon

Takk
Jeg vil få takke alle som bidro til at det ble et vellykket jungeltreff, og en knallgod auksjon, og håper at mange benytter anledningen til å besøke oss på våre klubbmøter på Kjølnes. FØLG MED I DAGENS VARDEN, og les omtale av auksjonen.
Jeg vil takke for en godt gjennomført auksjon.
Det var vannvittig mange godbiter både for den ene og den andre.Her var det ikke mye av "mat fisken".
Selv fikk jeg med meg fra aksjonen:

Pocilia,Jon Endler, fra Laguna de los Patos i Venezela 1975
Pelvicachromis sp 'Blue Fin' VF (denne er nylig beskrevet og fått nytt navn)
Micropocilia picta ' red'
Corydoras sp c123

og i tillegg fra jungeltreffet har jeg med meg hjem:

Corydoras sp c30
Aspidoras c35 'black fhantom'

alt i alt, en utrolig hyggelig og flott helg.

Jeg er happy,happy,happy
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap