- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- JungelTreff og storauksjon 24-25.10 (side 2)
JungelTreff og storauksjon 24-25.10 (side 2)
Postet 22.10.09 kl 20:29
Robert ØyenVestfold, Larvik og Grenland akvarieklubb arrangerer jungeltreff 24. og 25 oktober. Sted: Eidangerhallen i Porsgrunn. Det blir foredrag på lørdag, fest på kvelden og auksjon på søndag. Det er gratis adgang for alle, og muligheter for å overnatte for de som kommer langveisfra. Alf Stalsberg holder foredrag om Dam Kim Mathisen fra Danmark holder foredrag om reker Ian Fuller holder foredrag om maller.
Her tror jeg det må ha skjedd en stor misforståelse et sted. Jeg pratet akkurat med Ian Fuller på email, og ble helt paff av det han skriver. Han sier at han IKKE skal holde foredrag der?? Han skal til Porsgrunn, ja, men han skriver
"I am not scheduled to be talking"
Han sier altså at det ikke er planlagt at han skal holde noe foredrag.
Hans foredrag er omtrent hele vitsen for meg å få med meg, så nå vet jeg ikke helt... Hva skjer her egentlig?
Postet 22.10.09 kl 22:00
Endret: 22.10.09 kl 22:01
mona o[QUOTE=Robert Øyen]Vestfold, Larvik og Grenland akvarieklubb arrangerer jungeltreff 24. og 25 oktober. Sted: Eidangerhallen i Porsgrunn. Det blir foredrag på lørdag, fest på kvelden og auksjon på søndag. Det er gratis adgang for alle, og muligheter for å overnatte for de som kommer langveisfra. Alf Stalsberg holder foredrag om Dam Kim Mathisen fra Danmark holder foredrag om reker Ian Fuller holder foredrag om maller.
Her tror jeg det må ha skjedd en stor misforståelse et sted. Jeg pratet akkurat med Ian Fuller på email, og ble helt paff av det han skriver. Han sier at han IKKE skal holde foredrag der?? Han skal til Porsgrunn, ja, men han skriver
"I am not scheduled to be talking"
Han sier altså at det ikke er planlagt at han skal holde noe foredrag.
Hans foredrag er omtrent hele vitsen for meg å få med meg, så nå vet jeg ikke helt... Hva skjer her egentlig?
Hmm dette var da rart, men får sjekke dette ut med GAK folka i løpet av formiddagen i dag. Dette har vært i boks lenge etter hva som er blitt meg fortalt.
Postet 23.10.09 kl 01:56
Takk for gevinster
Vi takker for flotte gevinster til vårt lotteri.
De som har bidratt er:
Bamble Zoo - Zoo på Brotorget - Down Town Zoo - Herkules Zoo og MX-sport.
De som har bidratt er:
Bamble Zoo - Zoo på Brotorget - Down Town Zoo - Herkules Zoo og MX-sport.
Postet 23.10.09 kl 10:18
Postet 23.10.09 kl 12:15
Postet 24.10.09 kl 18:50
Postet 25.10.09 kl 02:31
Postet 25.10.09 kl 08:00
Postet 25.10.09 kl 08:16
Postet 25.10.09 kl 08:59
Postet 25.10.09 kl 10:34
Postet 25.10.09 kl 18:24
Postet 25.10.09 kl 18:58
Takk
Jeg vil få takke alle som bidro til at det ble et vellykket jungeltreff, og en knallgod auksjon, og håper at mange benytter anledningen til å besøke oss på våre klubbmøter på Kjølnes. FØLG MED I DAGENS VARDEN, og les omtale av auksjonen.
Postet 26.10.09 kl 09:13
Endret: 26.10.09 kl 09:18
Jeg vil takke for en godt gjennomført auksjon.
Det var vannvittig mange godbiter både for den ene og den andre.Her var det ikke mye av "mat fisken".
Selv fikk jeg med meg fra aksjonen:
Pocilia,Jon Endler, fra Laguna de los Patos i Venezela 1975
Pelvicachromis sp 'Blue Fin' VF (denne er nylig beskrevet og fått nytt navn)
Micropocilia picta ' red'
Corydoras sp c123
og i tillegg fra jungeltreffet har jeg med meg hjem:
Corydoras sp c30
Aspidoras c35 'black fhantom'
alt i alt, en utrolig hyggelig og flott helg.
Jeg er happy,happy,happy
Det var vannvittig mange godbiter både for den ene og den andre.Her var det ikke mye av "mat fisken".
Selv fikk jeg med meg fra aksjonen:
Pocilia,Jon Endler, fra Laguna de los Patos i Venezela 1975
Pelvicachromis sp 'Blue Fin' VF (denne er nylig beskrevet og fått nytt navn)
Micropocilia picta ' red'
Corydoras sp c123
og i tillegg fra jungeltreffet har jeg med meg hjem:
Corydoras sp c30
Aspidoras c35 'black fhantom'
alt i alt, en utrolig hyggelig og flott helg.
Jeg er happy,happy,happy
Postet 26.10.09 kl 22:01