Har tenkt å skrive en bok:p (side 2)

pappa sa at vi skulle vente liit og se om den dukket opp igjen....

håper det

i mellomtiden skriver jeg videre for hånd, og alle tips tas i mot med glede
tremger forslag til et navn på en ond mann i boka. han er selve ondskapen selv og aner ikke hva han skal hete:S

kom med forslag til navn!
ingen som har noen forslag??

)
Nå som du er på et fiskeforum må du jo ta et fiskenavn med i boka
Gi han navnet Nattereri etter pirayaen :P
har faktisk tenkt å gi en av personene et fiske navn.... eller fler
kom gjerne med forslag til navn og hva som kan skje i boka

håper på svar, begynner å bli litt blakk på ideer
Om du ikke har fått frem dokumentet enda, så kan du godt emaile meg med litt forklaring rundt hva som har skjedd, mer spesifikt. Så kanskje jeg kan hjelpe deg å finne den frem igjen
den har kommet tilbake igjen

hvis det var det du mente.....
Ok. Var det jeg mente ja. Flott at den "kom tilbake", hehe..

Lykke til med boken..
Ronny-André
Ok. Var det jeg mente ja. Flott at den "kom tilbake", hehe.. Lykke til med boken..

takk

Den hadde hoppet over på et annet dokument.
tiden i boka er jo litt sånn "ringenes herre tid", meg kaper med sver og sånt, men hva heter det sverdene ligger i når de ikke brukes? når de går og sånt, så har de sverdene i noen slags "sverd-vesker" på siden av mennesket eller på ryggen? kan bare ikke komme på hva det heter?

noen som vet?
takk for svar

da kan jeg skrive videre.
har kommet til da Eira møter noen andre mennesker som kjemper mot de onde, og det er en kjekk gutt der som trenger navn.

har tent på et navn som er litt spesielt, men også vennlig og snilt. kom med forslag

tenkte han kanskje kunne hete Chataran. (den katten jeg var gladest i hette det, og jeg syntes det er ganske fint egentlig, men kanskje litt jentete)
chataran er jo fint og han kan jo ha et kallenavn eks: Chat
da blir det chataran

bare kom med forslag videre...........
Det har dukket opp to nye mennesker i boka; Mirta og Gordon. Mirta er en halvalv og Gordon er et vanelig menneske. Når Eira finner ut hvordan hun blir til seg selv igjen, (hun må finne et sverd) og da får hun et halskjede, med en bronseulv. når hun bruker den, kan hun bli til en ulv når hun vil. hun er en artizaner; et menneske som kan bli til et dyr. Ig for å kunne forvandle seg må det være nog artzo i lufta ( en slags kraft som finnes veldig mange plasser som er usynlig og svever rundt i lufta.) de kan også forvandle seg når sterke følelser herjer rund inni seg. Mirta, Gordon og Chataran er også artizanere. ( chataran blir til en ørn, Mirta en snøleopard og gordon vet jeg ikke ennå, kom med forslag) hvis den onde fanger alle artizanene og stjeler kraften ut av de blir han uvorevinnelig. (altså stjeler kraften til de andre artizanene)

Hei igjen:)
det ser ut til at det er velfig mye som kan skje i boka mi, men tror ikke alt passer sammen, så det blir en bok til, kanskje en triologi

Den første heter: Legenden om Nurmengar - Fem Artizanere

Den andre heter: Legendem om Nurmengar - Skyggens bror

Den tredje (hvis det blir noe) heter: Legenden om Nurmengar - Kongen av Nurmengar

Skyggens bror: Da Eira blir svekket og alvorlig syk av pilen fra den største slemmingen Nurmengar har sett på tusenvis av år; Gaondo. Nå har Gaondos sønn, Sambow tatt over farens siste vilje, legge Nurmengar i evig mørke og bruke kraften til Artizanene til å gjennomføre oppgaven som han har påtatt seg. Eiras sykdom kan føre til hennes død, og det eneste som kan hjelpe er om hun drikker av lysens kilde. Datteren hennes Edota tar på seg oppgaven til å finne kilden og bringe den tilbake til sin syke mor. Eiras krefter som Artizan har svekket ut, og Edota har arvet kraften til å forvandle seg til en ulv når hun selv vil. Sambow angriper Nurmengar på ny, men noe han ikke har forusett smyger seg inn når han ser Edota. Er det noe mer enn ondskap som herjer i Sambow? Edota legger ut på en farlig reise, og hun møter på farer hun aldri har drømt om. En kamp skiller moren fra Edota og hun må ta alvorlige avgjørelser og møte skjebnen sin.
Ai ai!

Det går ikke så bra med boka

Men , jeg har en ny en og er ferdig med den (er på engelsk, den skulle være til en stil på skolen, men så var den så gøy at jeg fortsatte på den^^)

Så nå begynner jeg på en helt ny en! Med noen av karakterne fra "nurmengar" boka mi og noen nye. Disse skal være mennesker og ulver. (nok en gang:P)
hei

Ser ut som vi holder på med litt det samme

jeg har også planer om å skrive en bok . Går litt dårlig da, bare 18 sider til nå, tror jeg...
Tilfeldig bekjentskap
© Silje Haugen
Reklame for plussmedlemskap