- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Har tenkt å skrive en bok:p (side 2)
Har tenkt å skrive en bok:p (side 2)
Postet 19.10.09 kl 21:24
Postet 25.10.09 kl 18:43
Postet 26.10.09 kl 20:49
Jeg har
sjaine eller the badgay
Postet 30.10.09 kl 10:26
Postet 30.10.09 kl 11:10
Postet 30.10.09 kl 14:23
Postet 06.11.09 kl 21:26
Postet 06.11.09 kl 21:37
Postet 06.11.09 kl 21:53
Postet 06.11.09 kl 22:12
Endret: 06.11.09 kl 22:12
Postet 07.11.09 kl 19:41
Postet 07.11.09 kl 23:07
Endret: 07.11.09 kl 23:08
Det heter så mye så
slire heter det
Postet 08.11.09 kl 12:35
takk for svar
da kan jeg skrive videre.
har kommet til da Eira møter noen andre mennesker som kjemper mot de onde, og det er en kjekk gutt der som trenger navn.
har tent på et navn som er litt spesielt, men også vennlig og snilt. kom med forslag
tenkte han kanskje kunne hete Chataran. (den katten jeg var gladest i hette det, og jeg syntes det er ganske fint egentlig, men kanskje litt jentete)
da kan jeg skrive videre.
har kommet til da Eira møter noen andre mennesker som kjemper mot de onde, og det er en kjekk gutt der som trenger navn.
har tent på et navn som er litt spesielt, men også vennlig og snilt. kom med forslag
tenkte han kanskje kunne hete Chataran. (den katten jeg var gladest i hette det, og jeg syntes det er ganske fint egentlig, men kanskje litt jentete)
Postet 08.11.09 kl 20:00
Postet 08.11.09 kl 22:25
Postet 09.11.09 kl 07:59
Det har dukket opp to nye mennesker i boka; Mirta og Gordon. Mirta er en halvalv og Gordon er et vanelig menneske. Når Eira finner ut hvordan hun blir til seg selv igjen, (hun må finne et sverd) og da får hun et halskjede, med en bronseulv. når hun bruker den, kan hun bli til en ulv når hun vil. hun er en artizaner; et menneske som kan bli til et dyr. Ig for å kunne forvandle seg må det være nog artzo i lufta ( en slags kraft som finnes veldig mange plasser som er usynlig og svever rundt i lufta.) de kan også forvandle seg når sterke følelser herjer rund inni seg. Mirta, Gordon og Chataran er også artizanere. ( chataran blir til en ørn, Mirta en snøleopard og gordon vet jeg ikke ennå, kom med forslag) hvis den onde fanger alle artizanene og stjeler kraften ut av de blir han uvorevinnelig. (altså stjeler kraften til de andre artizanene)
Postet 27.11.09 kl 21:44
Hei igjen:)
det ser ut til at det er velfig mye som kan skje i boka mi, men tror ikke alt passer sammen, så det blir en bok til, kanskje en triologi
Den første heter: Legenden om Nurmengar - Fem Artizanere
Den andre heter: Legendem om Nurmengar - Skyggens bror
Den tredje (hvis det blir noe) heter: Legenden om Nurmengar - Kongen av Nurmengar
Skyggens bror: Da Eira blir svekket og alvorlig syk av pilen fra den største slemmingen Nurmengar har sett på tusenvis av år; Gaondo. Nå har Gaondos sønn, Sambow tatt over farens siste vilje, legge Nurmengar i evig mørke og bruke kraften til Artizanene til å gjennomføre oppgaven som han har påtatt seg. Eiras sykdom kan føre til hennes død, og det eneste som kan hjelpe er om hun drikker av lysens kilde. Datteren hennes Edota tar på seg oppgaven til å finne kilden og bringe den tilbake til sin syke mor. Eiras krefter som Artizan har svekket ut, og Edota har arvet kraften til å forvandle seg til en ulv når hun selv vil. Sambow angriper Nurmengar på ny, men noe han ikke har forusett smyger seg inn når han ser Edota. Er det noe mer enn ondskap som herjer i Sambow? Edota legger ut på en farlig reise, og hun møter på farer hun aldri har drømt om. En kamp skiller moren fra Edota og hun må ta alvorlige avgjørelser og møte skjebnen sin.
Den første heter: Legenden om Nurmengar - Fem Artizanere
Den andre heter: Legendem om Nurmengar - Skyggens bror
Den tredje (hvis det blir noe) heter: Legenden om Nurmengar - Kongen av Nurmengar
Skyggens bror: Da Eira blir svekket og alvorlig syk av pilen fra den største slemmingen Nurmengar har sett på tusenvis av år; Gaondo. Nå har Gaondos sønn, Sambow tatt over farens siste vilje, legge Nurmengar i evig mørke og bruke kraften til Artizanene til å gjennomføre oppgaven som han har påtatt seg. Eiras sykdom kan føre til hennes død, og det eneste som kan hjelpe er om hun drikker av lysens kilde. Datteren hennes Edota tar på seg oppgaven til å finne kilden og bringe den tilbake til sin syke mor. Eiras krefter som Artizan har svekket ut, og Edota har arvet kraften til å forvandle seg til en ulv når hun selv vil. Sambow angriper Nurmengar på ny, men noe han ikke har forusett smyger seg inn når han ser Edota. Er det noe mer enn ondskap som herjer i Sambow? Edota legger ut på en farlig reise, og hun møter på farer hun aldri har drømt om. En kamp skiller moren fra Edota og hun må ta alvorlige avgjørelser og møte skjebnen sin.
Postet 01.12.09 kl 21:23
Ai ai!
Det går ikke så bra med boka
Men , jeg har en ny en og er ferdig med den (er på engelsk, den skulle være til en stil på skolen, men så var den så gøy at jeg fortsatte på den^^)
Så nå begynner jeg på en helt ny en! Med noen av karakterne fra "nurmengar" boka mi og noen nye. Disse skal være mennesker og ulver. (nok en gang:P)
Det går ikke så bra med boka
Men , jeg har en ny en og er ferdig med den (er på engelsk, den skulle være til en stil på skolen, men så var den så gøy at jeg fortsatte på den^^)
Så nå begynner jeg på en helt ny en! Med noen av karakterne fra "nurmengar" boka mi og noen nye. Disse skal være mennesker og ulver. (nok en gang:P)
Postet 18.06.10 kl 22:27
Postet 19.06.10 kl 01:34