Fluval u filtere. (side 2)

jeg har et fluval u4 som jeg egentlig er vledig fornøyd med. stillegående og det hele. men for noen uker siden begynte det å bråke (det er under et halvt år gammelt), som om det er luft i systemet. jeg renset det, men det hjalp egentlig ikke. jeg pleide å bruke den "midterste" vannstrømmen, som ikke er så kraftig, ved å bytte til den øverste ble filteret mer stille. men nå hjelper ikke det heller, og når jeg bytter til den midterste funksjonen igjen så kommer det bobler ut, får ikke noen skikkelig vannstrøm. noen som har tips til hva jeg kan gjøre?
sånn gjør mitt u2 innimellom og. Hjelper å rense en av filterdelene inni der, + eventuelt riste det litt og skru det av og på hehe
Har du sjekket impelleren? Den trenger en liten rens av og til. Er en slik mølle-lignende sak som snurrer rundt
Sjobeng
jeg har et fluval u4 som jeg egentlig er vledig fornøyd med. stillegående og det hele. men for noen uker siden begynte det å bråke (det er under et halvt år gammelt), som om det er luft i systemet. jeg renset det, men det hjalp egentlig ikke. jeg pleide å bruke den "midterste" vannstrømmen, som ikke er så kraftig, ved å bytte til den øverste ble filteret mer stille. men nå hjelper ikke det heller, og når jeg bytter til den midterste funksjonen igjen så kommer det bobler ut, får ikke noen skikkelig vannstrøm. noen som har tips til hva jeg kan gjøre?


Sånn var min når jeg ikke hadde lukket igjen lokket skikkelig. Jeg har U2 ..
Så ta den ut, og ta lat fra hverandre, og sett den sammen på nytt? Kanskje noe ikke helt ble riktig satt sammen, eller klemt sammen hardt nok.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap