- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Milo's våte verden (side 2)
Milo's våte verden (side 2)
Postet 26.10.11 kl 18:47
Postet 29.10.11 kl 18:49
Postet 31.10.11 kl 23:44
Ble en lang dag i dag... (kveld)
Plukket opp Marita klokka 5 og la ivei til Moss... Først en tur innom Dahls i de nye lokalene for å titte litt (noen handlet også, hmmm....)
Blitt mye vann der, for å si det sånn.
Så var det i vei til møte i Moss Akvarieklubb. Foredrag av Elisabeth Dahl, samt utlodning og klubbauksjon.... Solgte litt, kjøpte litt og vant litt....
Etter møtet ble det en ny tur ned til Dahls, for å "hente en ny fiskepose". Tror Marita hadde stukket hull i den ho hadde fiskene i bare for å kunne dra tilbake... :-p
Alt i alt en utrolig trivelig kveld.... )))
Plukket opp Marita klokka 5 og la ivei til Moss... Først en tur innom Dahls i de nye lokalene for å titte litt (noen handlet også, hmmm....)
Blitt mye vann der, for å si det sånn.
Så var det i vei til møte i Moss Akvarieklubb. Foredrag av Elisabeth Dahl, samt utlodning og klubbauksjon.... Solgte litt, kjøpte litt og vant litt....
Etter møtet ble det en ny tur ned til Dahls, for å "hente en ny fiskepose". Tror Marita hadde stukket hull i den ho hadde fiskene i bare for å kunne dra tilbake... :-p
Alt i alt en utrolig trivelig kveld.... )))
Postet 31.10.11 kl 23:49
Postet 01.11.11 kl 00:13
Postet 01.11.11 kl 00:23
Postet 01.11.11 kl 00:56
Postet 01.11.11 kl 00:59
Endret: 18.11.21 kl 18:30
Postet 01.11.11 kl 09:43
Mistet en lekshanne av L144 i dag. Mistenker at han tok selvmord fordi han var altfor populær blant damene. Enten det eller så var det ei sjalu dame som tok han, for i går var han helt fin...
Satt opp det første av totalt 10 kar som dama skal ha her. Det som jeg satt opp nå skal gruppen med Gold Laser flyttes til. Så da går det vel etterhvert an å se hvor mye yngel det har blitt av leken de har holdt på med.
Solgt et par L144 i dag og fått bestilling på 10 stk Super Red. Så går ut litt fisk i ny og ne...
Satt opp det første av totalt 10 kar som dama skal ha her. Det som jeg satt opp nå skal gruppen med Gold Laser flyttes til. Så da går det vel etterhvert an å se hvor mye yngel det har blitt av leken de har holdt på med.
Solgt et par L144 i dag og fått bestilling på 10 stk Super Red. Så går ut litt fisk i ny og ne...
Postet 01.11.11 kl 21:01
Litt irritert på Elisabeth Dahl og foredraget hennes nå... Takket være det forbannede foredraget blir det mer plassmangel enn noensinne... Var på Dahls og hentet tetra og levendefødere for 700.- i dag, og mer blir det... :p
Neste gang ho skal holde foredrag har jeg ikke råd til å være der og høre på....
Neste gang ho skal holde foredrag har jeg ikke råd til å være der og høre på....
Postet 04.11.11 kl 21:58
Og så du alle de foredragene hun ikke har holdt enda? Fillern forresten, damhåv var det jeg skulle ha, det sto jo ved kassa! Jaja, har ikke plass til å flytte stimfisk til småkarene nå, for det var jo litt annet å dra med seg hjem.
Noter erfaringer her da, Elisabeth har holdt på så lenge at vi sikkert finner noen nybegynnerfeller vi kan snuble i uansett hvor godt foredraget var ;o)
Noter erfaringer her da, Elisabeth har holdt på så lenge at vi sikkert finner noen nybegynnerfeller vi kan snuble i uansett hvor godt foredraget var ;o)
Postet 04.11.11 kl 23:38
Linda WFillern forresten, [I]damhåv[/I] var det jeg skulle ha, det sto jo ved kassa! Noter erfaringer her da, Elisabeth har holdt på så lenge at vi sikkert finner noen nybegynnerfeller vi kan snuble i uansett hvor godt foredraget var ;o)
Droppet damhåven vi også, og når vi kom hjem lekte kobbertetraene i hjørnet...
He, he.. Og feil gjør det hele enda dyrere... Tenk når ho skal holde foredrag om L-maller da, kommer til å gå konk...
Postet 04.11.11 kl 23:54
Postet 05.11.11 kl 20:05
Auksjon i Sarpsborg i dag. Huff, at man aldri lærer... Neste gang skal jeg glemme igjen lommeboka hjemme... :-p
Endel gamle kjente og endel som ble nye kjente. Samt noen gamle kjente som ble nye....
Flere fra Moss var det også der....
Ble en haug med Poecillia Salvatoris som ble med hjem. Syns jeg klarte å få disse til en grei pris.
Stor takk til selger Nr 9 for disse, aner ikke navnet...
Dama fikk tak i noen sverddragere. Flere farger, blant annet noen veldig røde... (Bjørn R hvis jeg ikke tar feil)
Noen Mikke Mus-platy ble det også.
Fikk ikke tak i de plantene som fristet, dessverre. Men det byr seg flere muligheter....
Hadde vi visst at det var såpass selgers marked i dag, hadde det nok blitt tatt med litt småtteri...
Nå er det bare å telle ned til neste auksjon. Moss AK om en uke....
Dit blir det å ta med en del ting for salg også.
Endel gamle kjente og endel som ble nye kjente. Samt noen gamle kjente som ble nye....
Flere fra Moss var det også der....
Ble en haug med Poecillia Salvatoris som ble med hjem. Syns jeg klarte å få disse til en grei pris.
Stor takk til selger Nr 9 for disse, aner ikke navnet...
Dama fikk tak i noen sverddragere. Flere farger, blant annet noen veldig røde... (Bjørn R hvis jeg ikke tar feil)
Noen Mikke Mus-platy ble det også.
Fikk ikke tak i de plantene som fristet, dessverre. Men det byr seg flere muligheter....
Hadde vi visst at det var såpass selgers marked i dag, hadde det nok blitt tatt med litt småtteri...
Nå er det bare å telle ned til neste auksjon. Moss AK om en uke....
Dit blir det å ta med en del ting for salg også.
Postet 06.11.11 kl 20:40
Postet 07.11.11 kl 17:16
Postet 12.11.11 kl 15:54
Lykke til med mallene, jeg er selv på vei ned i karet for å håve ut noen ancistrus og det er søren meg ingen enkel jobb
Du hadde ikke *host* hatt plass til meg i morgen vel...?
Samboer er tilkallingsvakt på sykehuset og må selvfølgelig møte opp der i morgen. Jeg får alltids kommet meg til auksjonen altså, det er verre hjem....så hvis jeg gjør meg veldig liten og ikke skravler så altfor mye?
Du hadde ikke *host* hatt plass til meg i morgen vel...?
Samboer er tilkallingsvakt på sykehuset og må selvfølgelig møte opp der i morgen. Jeg får alltids kommet meg til auksjonen altså, det er verre hjem....så hvis jeg gjør meg veldig liten og ikke skravler så altfor mye?
Postet 12.11.11 kl 16:13
Postet 12.11.11 kl 16:42
Postet 12.11.11 kl 16:47