Akvarieklubb i ålesund? (side 2)

Er ikke så mange som har skrevet seg på ennå.
ej har fått me mej tre venner no som ska mn de har dessverre ikke tia på ej stund.. men ej ska inn på lørdag da og skrive meg på;P
artig, må melde meg på når jeg får tid og velsignelse fra kona
Jeg har aldri vært med i akvarieklubb før, lurer litt på hva som evt vil skje. hvilke nytter får manav akvarieklubb som man ikke får her på forumet?
Fordeler med å være med i en akvarieklubb:
Man får treffe folk med samme interesse, diskutere og dele erfaringer. Kanskje få nye venner, bli med hjem og se andres akvarier og opplegg "live". Man kan ha kjøp/salg/bytte på møtene. Det vil også bli lysbildeforedrag om forskjellige fisker f.eks, noe som er veldig innspirerende.
Det er klart at akvaforum er et sted jeg ikke ville vært foruten, men jeg vil gjerne treffe folk og prate med dem direkte i tillegg til diskusjoner på nett. Noen ganger kan det være enklere å prate med folk i stedet for å starte en tråd på et forum, som etterhvert drukner i andre tråder.
Og det er mange som ikke er på akvaforum f.eks som har masse kunnskap. Hørte at bl.a. Jan Einarsen gjerne vil bli med og det er jo helt supert!!
Oj denne har jeg ikke fått med meg. Noterer bak øret at jeg skal innom og skrive meg på listen på neste Moa-tur
Kan jeg ikke bare skrive meg på lista her?
Er litt glemsk, og det er lite trolig at jeg husker på å skrive meg på noen liste på Moa selv om jeg er der ca 1 gang i uka.

Er det mange som har meldt sin interesse?

Uansett er det et spennende tiltak

Mvh Gøril T. Bjørshol
Hei, hei!
Send en mail til Sindre Tilset du. Han som startet denne tråden. Er nok han som har oversikten.
Flytter litt opp på denne, jeg.
Puffer den jeg også
puff puff,.

Hey alle sammen,. bor du I ålesund eller Omegn?

skriv deg ¨på å bli med i akvarieklubben,.
Er absolutt intresert i å bli med, men jobber så mye at trur ikkje eg kan bli en så veld aktiv medlem.
Sender en mail til sindre nå
hei alle sammen, det skal være temakveld på zoo butikken i sykkylven kl 1900 den 3 desember. alle er velkommen.
Hei der! Hva går det ut på egentlig?
er ikke sikker, det er zoo butikken her som holder det, men det kan ha intr. sikkert ikke dumt å ta en tur tror jeg.
Ja, jeg skal prøve å komme meg dit. Kan jo være kjekt å få møte folk. (Regner med det er fiskerelatert.) Spennende.
er bare å ringe meg på 97596140, ikke noe prob
Hvordan gikk akvariemøtet i Sykkylven? Jeg hadde ikke mulighet til å møte opp der. Har det blitt planlagt noen flere møter fremover? Vært interessant å blitt med på fortsettelsen hvis der er noen
Jeg hadde store planer om å komme meg dit, men hadde selvfølgelig kraftig skallebank den dagen så jeg dro rett hjem og la meg etter jobb.
Har ikke hørt noe mer ang. møte i Ålesund heller. Jeg har vært i varierende form, så jeg har ikke greid å følge opp like mye som jeg skulle ønske. Vet ikke hvordan det går med dette opplegget fremover ettersom initsiativtager skal opereres nå på nyåret. Det var snakk om at det trengtes en formann ettersom det er mange som har mye å bidra med, men som ikke har tid til å være formann.
Noen som melder seg frivillig? Jeg vet ikke helt hva det innebærer å være formann jeg da.
Jeg har tenkt en del på dette og bekymret meg litt over at det ikke har blitt noe av enda. HÅPER at det ikke bare koker ut i kålen, men det er ihvertfall mange som er interessert, så det er vel fortsatt en sjanse for at det blir noe?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap