- Hjem
- Forum
- Nettbutikker
- Aquamanias flott service (side 2)
Aquamanias flott service (side 2)
Jeg har ikke opplevd flott service.
Må ha sendt purremail på purremail på bestillinger jeg har gjort, samt for å få svar på hvordan det skulle gjøres med en klagesak. Ting tar tid...
Min venninne har dessverre lik opplevelse, der kan ikke får svar på mail/bestilling, og venter og venter.
Mulig de har hatt mye å gjøre de siste mnd....nja...jeg blir nå ikke å bestille derifra med det første, med mindre de er de eneste ene i Norge som har det jeg trenger (og det skal nå godt gjøres)
Må ha sendt purremail på purremail på bestillinger jeg har gjort, samt for å få svar på hvordan det skulle gjøres med en klagesak. Ting tar tid...
Min venninne har dessverre lik opplevelse, der kan ikke får svar på mail/bestilling, og venter og venter.
Mulig de har hatt mye å gjøre de siste mnd....nja...jeg blir nå ikke å bestille derifra med det første, med mindre de er de eneste ene i Norge som har det jeg trenger (og det skal nå godt gjøres)
Postet 07.07.10 kl 15:52
Postet 07.07.10 kl 15:55
Postet 07.07.10 kl 16:30
Til dere som sender mail for å purre. RING. Tydeligvis er han litt treig på mail. Men han tar som regel tlf ut over kvelden. Alle kan desverre ikke bli fornøyde. Men jeg vet han gjør hans beste. Han driver butikken alene og har et lite lager. Så har han det ikke så må han bestille det. Og da kan det ta lenger tid.
Har snakket med han, og han er en ordentlig fyr som ikke prøver å lure noen. Fisken han har er av god kvalitet og er ikke mange som slår han på pris. Samme gjelder utstyr. Er mange av de som har vært akvarist lenge som bruker han. Meg selv innkludert.
Har snakket med han, og han er en ordentlig fyr som ikke prøver å lure noen. Fisken han har er av god kvalitet og er ikke mange som slår han på pris. Samme gjelder utstyr. Er mange av de som har vært akvarist lenge som bruker han. Meg selv innkludert.
Postet 05.11.10 kl 09:20
Postet 05.11.10 kl 10:29
Rune 160LBare ett spørsmål. sender han ut epost når varen er pakket og sendt?
Min erfaring er nei, ikke alltid.. Men de gangene så skjer tenker jeg også alltid "F**n, pakke såå fort??"
Min seneste erfaring når det gjelder kontakt- Sendte mail til det jeg anser som største konkurrenten til Aquamanias for en uke siden, enda ikke fått svar. Sendte sms til Aquamanias, fikk svar etter en halvtime og det var på ting som måtte sjekkes opp...
Aquamanias
Postet 05.11.10 kl 10:39
milo[QUOTE=Rune 160L]Bare ett spørsmål. sender han ut epost når varen er pakket og sendt?
Min erfaring er nei, ikke alltid.. Men de gangene så skjer tenker jeg også alltid "F**n, pakke såå fort??"
Min seneste erfaring når det gjelder kontakt- Sendte mail til det jeg anser som største konkurrenten til Aquamanias for en uke siden, enda ikke fått svar. Sendte sms til Aquamanias, fikk svar etter en halvtime og det var på ting som måtte sjekkes opp...
Aquamanias
takk for svar.
Kommer nok snart da hehe. bank i bordet!!!!
Postet 05.11.10 kl 13:27
Hehe fikk varene fra aquamanias i dag, vil si det gikk litt tregt! men det var min feil betalte fra en anna konto og han trudde ikkje at eg hadde betalt så eg tok en tlf på mandag og vi fant ut av det.
Så i dag kom varene som eg hadde bestilt med dei to berømte smør bukk
Kan ikkje klage på sørrrrrrrvisen der i gården.
Aquamanias blir nok brukt fleire ganger her
Så i dag kom varene som eg hadde bestilt med dei to berømte smør bukk
Kan ikkje klage på sørrrrrrrvisen der i gården.
Aquamanias blir nok brukt fleire ganger her
Postet 11.11.10 kl 19:21
Postet 11.11.10 kl 19:37
Postet 11.11.10 kl 19:47
En ting dere bør tenke på... Amundsen driver en butikk fra kjelleren der han kan tilby det mest utrolige til fantastisk gode priser for oss alle.
Han har en famile og tenke på. Jeg har selv prøvd hjemmebutikk og dette går ut over mye greier da folk kommer og går..
Ta godt vare på denne butikken, den er drevet av en ildsjæl som leverer på døren, er ærlig hele veien , og hever akvarienorge!
Stå på!
Han har en famile og tenke på. Jeg har selv prøvd hjemmebutikk og dette går ut over mye greier da folk kommer og går..
Ta godt vare på denne butikken, den er drevet av en ildsjæl som leverer på døren, er ærlig hele veien , og hever akvarienorge!
Stå på!
Postet 11.11.10 kl 21:02
Postet 11.11.10 kl 22:19
miloBra det da... Så det var en grunn til at det tok tid altså og det var ikke hans feil... :-p Jeg har forresten fortsatt ikke fått svar på mailen fra "konkurrenten" hans... :-/
nei han trudde ikkje han hadde fått betaling fra meg sia det kom opp feil navn, brukte kontoen til madamen hehe må sponse litt ho og.
Postet 11.11.10 kl 22:21
Postet 11.11.10 kl 22:35
Postet 11.11.10 kl 23:08
Postet 11.11.10 kl 23:12
Postet 11.11.10 kl 23:30
Veldig lite fornøyd med servicen i denne nettbutikken. Sendte bestilling for godt over en uke siden, og ikke hørt noe fra butikken. Kan fint akseptere å vente på varer dersom det blir informert om status på bestillingen underveis, men veldig dårlig service å ikke høre noe som helst. Det skal ikke være kunden som må etterlyse status for en bestilling, god service er at butikken informerer.
Postet 13.12.10 kl 12:17
Du er klar over at dette ikke er en nettbutikk som komplett.no og sånt? Hvis du er usikker så gjør du noe så enkelt som bare å ringe han. Har skrevet det rådet oppover. Fyren jobber alene og har familie å ta seg av også. Går du ned i lokalet hans så skjønner du at han ikke har så mye tid til å svare mail desverre. Men på tlf er han lett tilgjengelig. Han gjemmer seg ikke akkurat.
Elwaro, er det ikke på tide å si om du har fått varene dine?
Elwaro, er det ikke på tide å si om du har fått varene dine?
Postet 13.12.10 kl 13:54
Endret: 13.12.10 kl 13:56
Du må jo ha utrolig uflaks som er misfornøyd med begge de to nettbutikkene som "alle" er fornøyd med i akvarienorge?
Eller kan det være andre årsaker?
Jeg bare synes det er merkelig siden dette er butikker jeg har handlet for flerfoldige tusen kroner hos bare de siste månedene og det har ikke vært et eneste problem, kun hyggelige telefonsamtaler og mail-utvekslinger og rask leveranse.
Etter å ha lest diverse av disse trådene nå har jeg gjort meg opp noen tanker:
Det følgende er en generell oppfordring som jeg mener mange bør tenke over før de skriker ut i det offentlige rom om hvor rævva alt er fordi de ikke har fått svar på en mail midt i fellesferien e.l. Det kan faktisk være ødeleggende for en bedrift, og ikke minst motivasjonen til en ildsjel som prøver å få hjulene til å rulle..
Husk at det er folk som står på andre sida av disken, og selv om "kunden alltid har rett" er det virkelig ikke nødvendig å være kunde i ordets værste betydning hver gang..
Hvis nettbutikkene skal ha 3 kundebehandlere pr 10 kunder så blir det ikke så lave priser lenger heller..
Nesten så det burde bli påbudt med 2 år i servicenæringen etter videregående så alle får se hvor j****a morro det er å stå på andre sida av disken og slite seg ut dag ut og dag inn og bare få dritt igjen..
Skjønner godt at folk blir lei av å drive butikk i dette landet her hvertfall..
Må bare presisere at jeg ikke har noe annet en et normalt kundeforhold til noen av disse butikkene men har arbeidet mange år i forskjellige bransjer hvor kundebehandling er en stor del av arbeidet.
edit: Jeg er medlem i flere slike entusiastforum som dette for andre interesser, og det er akkurat det samme tendenser der. Det ender til slutt med at forhandlere slutter å samarbeide med klubbene pga. dårlig omtale på klubbens sider.. Gjerne da fra de som bruker minst penger, mens de som bruker 100.000 i året hos nevnte forhandlere da må finne seg i å miste rabattene de har fått gjennom klubben, på grunn av dette.. Interessemiljøene må jobbe med butikkene for å få best mulige priser og vilkår for såvel forhandlere som kunder - men denne tendensen motarbeider dette.
Eller kan det være andre årsaker?
Jeg bare synes det er merkelig siden dette er butikker jeg har handlet for flerfoldige tusen kroner hos bare de siste månedene og det har ikke vært et eneste problem, kun hyggelige telefonsamtaler og mail-utvekslinger og rask leveranse.
Etter å ha lest diverse av disse trådene nå har jeg gjort meg opp noen tanker:
Det følgende er en generell oppfordring som jeg mener mange bør tenke over før de skriker ut i det offentlige rom om hvor rævva alt er fordi de ikke har fått svar på en mail midt i fellesferien e.l. Det kan faktisk være ødeleggende for en bedrift, og ikke minst motivasjonen til en ildsjel som prøver å få hjulene til å rulle..
Husk at det er folk som står på andre sida av disken, og selv om "kunden alltid har rett" er det virkelig ikke nødvendig å være kunde i ordets værste betydning hver gang..
Hvis nettbutikkene skal ha 3 kundebehandlere pr 10 kunder så blir det ikke så lave priser lenger heller..
Nesten så det burde bli påbudt med 2 år i servicenæringen etter videregående så alle får se hvor j****a morro det er å stå på andre sida av disken og slite seg ut dag ut og dag inn og bare få dritt igjen..
Skjønner godt at folk blir lei av å drive butikk i dette landet her hvertfall..
Må bare presisere at jeg ikke har noe annet en et normalt kundeforhold til noen av disse butikkene men har arbeidet mange år i forskjellige bransjer hvor kundebehandling er en stor del av arbeidet.
edit: Jeg er medlem i flere slike entusiastforum som dette for andre interesser, og det er akkurat det samme tendenser der. Det ender til slutt med at forhandlere slutter å samarbeide med klubbene pga. dårlig omtale på klubbens sider.. Gjerne da fra de som bruker minst penger, mens de som bruker 100.000 i året hos nevnte forhandlere da må finne seg i å miste rabattene de har fått gjennom klubben, på grunn av dette.. Interessemiljøene må jobbe med butikkene for å få best mulige priser og vilkår for såvel forhandlere som kunder - men denne tendensen motarbeider dette.
Postet 13.12.10 kl 14:00
Endret: 13.12.10 kl 14:09