Gul ciklide (side 2)

Ciklideelsker
Ikke skriv dialekt!!

jeg glemer meg heletiden jeg er så vant med det xD
250l
dem går i et 250 l
dem gikk i et 120 l i karanten
Er det lenge siden de gikk i karantenekaret?
det kan ha litt med hvorfor den ikke spiser
Men det er ikke red devilene jeg lissom ar sett mest til i det siste hjemme hos meg : P
Ja, gi dem litt tid. Du må ikke bekymre deg for mye heller.
Men hvis ikke den spiser på noen dager kan du gi meg kontakt. Red devil er nok en av de fiska jeg vet mest om : ) Jeg forer dem med flakfôr og oppdrettspellets : )
Men den store tar lett vanlige pellets : ) men ynglene er nok litt små enda : D
Okei
pappa hade fluted em til 400 l og da spiste de :P rart men jeg meistenker en hun og han det har vore risting pådem nå
Da er det en stor sjanse for at det er en hun og en han, jeg fokuserte på kun en av fiskene på bildene, den var ialfall en hann. Så det er mulig at det er en hun og en hann hvis den ene er litt mindre enn den andre, men på ca samme alder : )
Okei
tror dem her vore yngel samen det sa han ingen ting om nor jeg fikk de
Nå er tilbake til dialekt igjen
Men hanen
hanen har vore å pirket å bete på den lile så den har blit lit vit noen plaser men ikke så :P
Ja, det gjorde hannen hos meg også desverre
Du må få skilla de bort fra hverandre fort, Hvis ikke kan det ende med at hannen dreper hunnen. Det skjedde med meg
Okei takk
men det skjede bare i karantene kare nå bare skue den store hanen i huå og dulte lit borti akorat som om han vil ha hene me på noe xD
Okei, men om du skal se igjen om de biter på hverandre, må du følge med i en halvtime. Og dytte hunnen litt nærmere hannen, biter han må du forflytte en av dem.
Nei ikke helt, Men noe sånt som at de ikke er venner lengre på en måte
Okei
trode det var lek siden jeg ikke vet vordan det foregår
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap