Hvordan redde gullfiskene, bollen sprakk og trådstarter kan ikke noe om fiskehold. (side 2)

Silentwater
jeg kan anbefale deg å kjøpe en sånn tabelett ting som hjelper bakteriene å modnes raskere.


Hittil har jeg ikke hørt om en eneste av de produktene som faktisk holder hva de lover. "Kjøp denne og sett inn fisk etter 24 timer" og lignende er bare juks og humbug, og penger rett ut av vinduet. Det er sånt zoobutikkene selger til uvitende nybegynnere, og de tjener godt på det at slike kunder ikke vet bedre.
mona o
[QUOTE=Silentwater]jeg kan anbefale deg å kjøpe en sånn tabelett ting som hjelper bakteriene å modnes raskere.


Hittil har jeg ikke hørt om en eneste av de produktene som faktisk holder hva de lover. "Kjøp denne og sett inn fisk etter 24 timer" og lignende er bare juks og humbug, og penger rett ut av vinduet. Det er sånt zoobutikkene selger til uvitende nybegynnere, og de tjener godt på det at slike kunder ikke vet bedre.

Helt enig. DET FUNKER IKKE! Skulle nesten laget en egen tråd om at det ikke funker! Har sagt det så mange ganger her inne på forumet, men fortsat snakker folk om at det funker...!
-Knut
[QUOTE=mona o][QUOTE=Silentwater]jeg kan anbefale deg å kjøpe en sånn tabelett ting som hjelper bakteriene å modnes raskere.


Hittil har jeg ikke hørt om en eneste av de produktene som faktisk holder hva de lover. "Kjøp denne og sett inn fisk etter 24 timer" og lignende er bare juks og humbug, og penger rett ut av vinduet. Det er sånt zoobutikkene selger til uvitende nybegynnere, og de tjener godt på det at slike kunder ikke vet bedre.

Helt enig. DET FUNKER IKKE! Skulle nesten laget en egen tråd om at det ikke funker! Har sagt det så mange ganger her inne på forumet, men fortsat snakker folk om at det funker...!

Da må jeg rett og slett beklage for feil info.
Tilfeldig bekjentskap
© Anne Kroiß
Reklame for plussmedlemskap