Bjørgvins diy isopor bakgrunn (side 2)

Det var planen min ja. Ta badekaret i bruk.
Som sagt så har jeg hatt en bit isopor med denne heydien på i en bolle vann. Har byttet vann noen ganger. Nå begynner testen å vise blåfarge. Den første testen ble knall lilla da den første av syv dråper traff vannet.
Jeg skulle sikkert ha latt murpussen herde skikkelig før jeg la den i vann. Men i iveren kunne jeg ikke vente
Hvordan går det??
Jeg er spent på hvordan det blir, er du i gang igjen eller??

marius
Her er status nå:
Hadde som sagt ingen hast med dette da jeg ikke hadde fisk som sto på vent til dette karet.
Men plutselig kom det 7stk prinsessen av burundi til salgs her på akvaforum. Akkurat det jeg var ute etter. Og i tillegg til en lengre jobbreise var jeg da nødt til å sette igang innkjøringsprossesen.
Så legger ved et bilde av hvordan det står nå etter 4 ukers innkjøring. Skal muligens gjøre noe med isopor i toppen. Bygge et slags klippeoverheng. Da holder det å ha litt lavere vannstand i karet de dagene silikonen tørker.
Ser også at jeg har litt skifer rundt filterboksen. Dette for å se om jeg liker fargen. Da kler jeg boksen og litt av området rundt med det.
Blir sikkert noe tettere planting og.
Har faktisk lest på denne tråden før, virker jo som det kan bli knallbra dette. Morro å fått sett i eit heilt ferdig oppsett =)
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap