Dante
Jeg har spurt etter noe av dette ekstrautstyret de reklamerer for på pakken, men det virker ikke som om ekstrautstyret har kommet til norge ennå.
Er mest nyskjerrig på hvordan slamsugeren ser ut. Vet ikke om du har prøvd en vanlig slamsuger i Edge'n, men den lille åpningen i toppen gjør det rimelig kronglete.
Fikk tak i en liten vanlig slamsuge med tilbakeslagsventil, denne var kappet rett i enden og
jeg tok baufila og sagde av tuppen ca 45 grader og etter det har den funka fint. Merker at jeg sliter litt på baksiden av stener o.l. men det vil jeg vel gjøre uansett hva slags slamsuger man kjøper.
Veldig greit med enveisventil i allefall, hadde ikke det på den jeg hadde til det gamle karet jeg hadde for 8-10 år tilbake.
Skal gi beskjed så snart jeg kommer over noen som har tilbehøret til dette karet.
Gikk inn på sidene til hagen.com og ser der at den slamsugeren der ser helt ut som min etter at jeg sagde av tuppen. Har ikke hatt behov for å ta ut noen fisk ennå, men ser at dette kan bli et problem med en "rett" hov i hjørnene på karet.