Er dessverre ikke bare fisk og akvariedrift der det mangler mye i dyrebutikker, generell kompetanse om kjæledyr er rett og slett ikke til stede i mange tilfeller. Jeg blir kvalm og får mareritt hver gang jeg går inn i en dyrebutikk, ser de omtaler kanin som en "gnager", og selger alt mulig av snacks som inneholder masse sukker og stivelse. *Grøss*
Fatter ikke hvorfor Mattilsynet ikke gjør noe. Kan vi ikke bare herme litt etter reglene i Sverige? De har mye strengere regler på hold av kjæledyr, har hørt om nordmenn som har reagert på at reglene er for strenge, men det er de faktisk ikke. Det er bare til det beste for dyrene.
Orchard, jeg tipper du var innom Lillestrøm Akvarium i Parkaleen? Er Espen som jobber i kjelleren der. Han har masse peiling, og har fått inntrykk av at han nesten har en dyrebutikk hjemme også. Han har i alle fall en god del akvarier og andre dyr, og er oppriktig interessert i disse. Og i tillegg kjenner han jo nærmest hver eneste akvarist i Lillestrøm-området da.. Er ingen tvil om at denne bortgjemte butikken på Volla i hovedsak lever av stamkunder Jeg bor selv i ett av nabohusene, deilig å ha en dyrebutikk med peiling rett rundt hjørnet.