Lav takhøyde på akvaforum.no (side 2)

Plussmedlem
alfen50
Mye oppgulp av meldinger, men artig lesning. En god latter forlenger livet har jeg alltid hørt.

Må ikke le av fiskeforslagene hans. Enten det er snakk om sommerfuglciklider, ancistrus eller andre maller. Da synes han det er morsomt å fortsette, og alle ser ikke trollet like lett som oss andre

Hadde trådstarter kommet med dette innlegget før han slengte inn de andre så kunne man gjerne diskutert påstandene i denne tråden.
(Noen av disse innleggene er slettet.)

Er han seriøs nå? Eller er det bare for å krangle enda mere at denne tråden ble startet? (Retoriske spørsmål. Må ikke besvares...)
Det er jo ganske basic trolling da. Slenge ut et L-nummer her og der og håpe at noen kicker på det. Klippe ut litt av spørsmålet og lime det inn som svar. Gjenta "svaret" hvis noen sier noe annet. Ingenting som ikke enhver sjuåring burde være i stand til.

Faktisk syns jeg det er litt søtt og litt trist. Det er noen som ikke har fått den oppmerksomheten som de trenger hjemme, og så kommer de hit for å få negativ oppmerksomhet, men så blir til og med det litt for gjennomsiktig og litt sånn halvveis mislykket. Huffda.
Plussmedlem
Eg vil berre leggja til at trådstartar har brutt retningslinjene ved å ikkje registrere seg med ekte namn. Dersom han bestemmer seg for å fylgja retningslinjene er han velkomen til å vera medlem, men vi orkar ikkje leike barnepike for troll.
Hvem har rett...
Heldigvis er det slik at ingen har monopol på sannheten eller det å ha rett...
En skal huske på at saken har minst tre sider: MIN SIDE, DIN SIDE OG DEN RETTE SIDEN. Dette betyr at alt sees fra individets oppfatning av tema/objekt.
Har vi troll her så ta det med ut i dagslys så får du gjerne en ny stein til å legge i akvariet.
Noen skal alltid bestemme og slik må det være. Regler er til for å følges eller brytes.
Vi lever ikke i ett demokrati bare fordi vi velger våre ledere. Vi går til valg for å innsette våre egne diktatorer.
Dersom noen mener det finnes en bedre akvarieside så hadde det vært fint om de kom opp med det her...
Nå har det faktisk gått for langt for min del... Han kom her i går, og begynte straks å skriva masse feil i div. tråder. "Anticrist for et rart navn på en fisk", "den heter anticrist, du tar feil" "Må jo bestemme L-nummer på fisk da, herregud" (Det var en ancistrus Sp.)
Herregud sier jeg og! Du har jo bare pratet viss-vass siden du kom!

Det bare slike som deg som skaper lav takhøyde på forum!

Forstår at denne posten kansje blir slettet men jeg måtte bare si det.
Joakim
[QUOTE=Ronny-André]Ikke la dere bli så lett lurt! :P Trådstarter er veldig tydelig et "forumtroll"..


Jada, poenget er mottatt.


Til deg, og noen få andre, ja
jeje, det virket liksom som om han kunne litt, altså ikke noe om fisken, men fiskenavn og slikt. f.eks L-maller. Mulig at han har lest her inne litt først da.
Uanseth om det er et Troll så syns jeg faktisk det var noen ting som var vært å diskutere.
Hei Skywalker

Jeg er enig . Et hvert seriøst forum må være robust nok til å tåle en diskusjon om "takhøyden".

Selv om min fartstid er kort her har jeg rukket å lese igjennom mange tråder. Generelt vil jeg si at takhøyden er god. Det virker også som moderatorene er sitt ansvar bevisst og rydder opp når det trengs.

Om jeg skulle trekke fram noe så må det være at enkelte eldre brukere er vel skarp i tonen mot nykommere. Det kan virke som om terskelen for å ytre sin irritasjon er noe lav.

Før innlegg 23 kom, er det flere brudd på disse to pkt. som er fra forumets retningslinjer.

13) Unngå å svare på innlegg som irriterer deg, eller å svare i sinne.

14) Personlige angrep på andre medlemmer i forumet er ikke tillatt. Vær saklig i dine innlegg.


Hvorfor noen av innleggene ikke er slettet skjønner jeg ikke for det er ikke konsekvent moderering.
Den eller de som vil lage støy på forumet trenger ikke å få oppmerksomhet fra medlemmene, bare en merknad til mod så ordner tingene seg enkelt og greit.

KRB
Før innlegg [B]23[/B] kom, er det flere brudd på disse to pkt. som er fra forumets retningslinjer. [B][I]13) Unngå å svare på innlegg som irriterer deg, eller å svare i sinne. 14) Personlige angrep på andre medlemmer i forumet er ikke tillatt. Vær saklig i dine innlegg.[/I] [/B] Hvorfor noen av innleggene ikke er slettet skjønner jeg ikke for det er ikke konsekvent moderering. Den eller de som vil lage støy på forumet trenger ikke å få oppmerksomhet fra medlemmene, bare en merknad til mod så ordner tingene seg enkelt og greit.


Helt enig. Selv om vedkommende var et såkalt "forumtroll", skal ikke vedkommende henges ut. Jeg tok bare kontakt med moderator angående saken, og nå er den løst.
Tilfeldig bekjentskap
© Erik Johansen
Reklame for plussmedlemskap