Forslag og tips til fisk i 180-liter'n (side 2)
Postet 01.02.10 kl 10:07
Da har guppyene flyttet ut til et annet kar, og stimfiskene er satt inn
Det ble en flott stim på 15 kileflekkraboraer! De stimer kjempefint og har en vakker rød nyanse. Kanskje det kommer flere etterhvert.
Håper på å få kjøpt hovedfiskene snart, det blir gurami, perlegurami regner jeg med. Gleder meg til det! Mere planter må jeg også skaffe.
Det ble en flott stim på 15 kileflekkraboraer! De stimer kjempefint og har en vakker rød nyanse. Kanskje det kommer flere etterhvert.
Håper på å få kjøpt hovedfiskene snart, det blir gurami, perlegurami regner jeg med. Gleder meg til det! Mere planter må jeg også skaffe.
Postet 01.02.10 kl 17:53
Postet 01.02.10 kl 18:39
aquafishDa har guppyene flyttet ut til et annet kar, og stimfiskene er satt inn :) Det ble en flott stim på 15 kileflekkraboraer! :) De stimer kjempefint og har en vakker rød nyanse. Kanskje det kommer flere etterhvert. Håper på å få kjøpt hovedfiskene snart, det blir gurami, perlegurami regner jeg med. Gleder meg til det! Mere planter må jeg også skaffe.
sikker på at det blir kjempeflott, jeg er faktisk fasinert av perleguramien selv, en vakker fisk du skaffer deg der. lykke til.
Postet 01.02.10 kl 18:58
Postet 01.02.10 kl 19:36
tomandre[QUOTE=aquafish]Da har guppyene flyttet ut til et annet kar, og stimfiskene er satt inn :) Det ble en flott stim på 15 kileflekkraboraer! :) De stimer kjempefint og har en vakker rød nyanse. Kanskje det kommer flere etterhvert. Håper på å få kjøpt hovedfiskene snart, det blir gurami, perlegurami regner jeg med. Gleder meg til det! Mere planter må jeg også skaffe.
sikker på at det blir kjempeflott, jeg er faktisk fasinert av perleguramien selv, en vakker fisk du skaffer deg der. lykke til.
Tror det blir veldig bra. Satser på å ha Guramiene i hus i løpet av uka.
Postet 01.02.10 kl 19:38