Forslag og tips til fisk i 180-liter'n (side 2)

huff da ja det stemmer det, er nok på gjyngende grunn her ser jeg når jeg foreslo så mange scalarer. jeg ville ha holdt en knapp på perleguramien som hovedfisk.
Da har guppyene flyttet ut til et annet kar, og stimfiskene er satt inn

Det ble en flott stim på 15 kileflekkraboraer! De stimer kjempefint og har en vakker rød nyanse. Kanskje det kommer flere etterhvert.

Håper på å få kjøpt hovedfiskene snart, det blir gurami, perlegurami regner jeg med. Gleder meg til det! Mere planter må jeg også skaffe.

aquafish
Det ble en flott stim på 15 kileflekkraboraer! :) De stimer kjempefint og har en vakker rød nyanse. Kanskje det kommer flere etterhvert.

kileflekkrabora er en nydelig stimfisk. Stimer utrolig flott sammen.
aquafish
Da har guppyene flyttet ut til et annet kar, og stimfiskene er satt inn :) Det ble en flott stim på 15 kileflekkraboraer! :) De stimer kjempefint og har en vakker rød nyanse. Kanskje det kommer flere etterhvert. Håper på å få kjøpt hovedfiskene snart, det blir gurami, perlegurami regner jeg med. Gleder meg til det! Mere planter må jeg også skaffe.

sikker på at det blir kjempeflott, jeg er faktisk fasinert av perleguramien selv, en vakker fisk du skaffer deg der. lykke til.
Black_Flys
[QUOTE=aquafish] Det ble en flott stim på 15 kileflekkraboraer! :) De stimer kjempefint og har en vakker rød nyanse. Kanskje det kommer flere etterhvert.

kileflekkrabora er en nydelig stimfisk. Stimer utrolig flott sammen.

Ja, jeg liker dem veldig godt allerede!
tomandre
[QUOTE=aquafish]Da har guppyene flyttet ut til et annet kar, og stimfiskene er satt inn :) Det ble en flott stim på 15 kileflekkraboraer! :) De stimer kjempefint og har en vakker rød nyanse. Kanskje det kommer flere etterhvert. Håper på å få kjøpt hovedfiskene snart, det blir gurami, perlegurami regner jeg med. Gleder meg til det! Mere planter må jeg også skaffe.

sikker på at det blir kjempeflott, jeg er faktisk fasinert av perleguramien selv, en vakker fisk du skaffer deg der. lykke til.

Tror det blir veldig bra. Satser på å ha Guramiene i hus i løpet av uka.
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Kåsa
Reklame for plussmedlemskap