Tanganyika (prinsessen) (side 2)

Ja, jeg har en 2cm isoporplate. Fåes på bygmakker etc. Billig.
Kappet den slik at det er en glippe rundt slik at sanden ligger imellom. Slipper ta å få isoporplaten synlig om noen fisk flytter litt sand. Har ogås ganske mye sand oppi. De nederste steinene ligger helt nedpå isoporen.
Om det er nødvendig eller ikke kan vel diskuteres. Men føltes greit å legge steinen på isopor enn rett på glasset
Kjøpte steinen hos sivert waagen på Askøy. Husker ikke hvor mye kurrant stein som var igjen i den korgen der. Men kom hjem med noen stein som var altfor stor. Ikke lett å tenke proporsjoner når man står der
Hvordan går dette prosjektet da?
Hei hei.

Vært hektisk den siste tiden så har ikke fått ferdig opsettet før nå!!!!!
vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det videre......... ikke lett gitt.....


Stilig! Hvor fikk du sneglehus fra?
Sikker på at det ikke er prinsessen av zambia du har der? Var kanskje bildet som gjør at den minnet om de.
Mitt kar står fremdeles til innkjøring... Masse nitritt. Kjedelig når jeg har fisk gående som er klar til et større kar.
Dette ser veldig bra ut.
Det er nok N.pulsher det nederste bilde tror jeg.
De sneglehusene er kjøpt på ICA MAXI i Åsane var i frysedisken og fant dem.
12stk i 1 pakke til 55kr.
var på meny på nesttun der hadde de også var 8stk i 1 pakke til 70-80kr pluss at de var MYE MINDRE i størelse.

stemmer det at det er en prinssese av Zambia var en blind passasjer som kom med fra dyrebutikken.

Er no dritt den innkjørings perioden men må man så må man. bedre men et sikkerrt miljø en døde fisk.
Veldig fint kar! Men innredning vill sikkert forandre seg ganske rask når sneglehuslekere kommer i gang og begynne å grave
må man bruke varluftspistol på isoporen som skal i bunnen av akvariet???
steffen
Veldig fint kar! Men innredning vill sikkert forandre seg ganske rask når sneglehuslekere kommer i gang og begynne å grave :)


Og det gjør de...! Helt ned til glasset.
Du må passe på at de steinene ikke kan gjøre noen skade, for som sagt: de ominnreder hele karet
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap