Skal lyset og pumpa være på hele tida? =) (side 2)

Vanilla Ninja
Rettelse: man har bare lov til å drive propaganda i én retning. Problemet er at mange som er misfornøyde med en butikk ikke klarer å begrense seg når de skriver om det etterpå. Dermed får man énsidige og lite konstruktive kjefteinnlegg hvor gjerne både butikk og ekspeditør får gjennomgå uten at de har en sjanse til å komme med sin versjon. Hvis man klarer å skrive saklig og legge fram saken ordentlig tror jeg ikke noen har problemer med at man skriver om sine erfaringer. Kaos: grunnen til min skepsis var nettopp det negative i omtalen av butikken, ikke det at du skrev hvor du hadde handlet. LJ


Ok, da forstår jeg Har ikke noe negativt å si om Tam Lade jeg altså! Fikk god service der Mulig jeg ikke trengte ny sand, men nå har jeg jo så det holder en stund framover Kommer til å dra dit og handle igjen!
Jeg har også handlet på Lade noen ganger. De har folk som kan en god del om fiskehold, til forskjell fra mange andre dyrebutikker jeg har vært kunde hos.

Likevel bør den som uttalte seg om sanda di få en skrape, selv om det ikke er snakk om mange penger. Det er ufint av butikkansatte å lyve om konkurrentenes produkter bare fordi man øyner sjansen til et ekstrasalg. Hadde noen av mine kolleger gjort det i sykkelbutikken hvor jeg jobber hadde jeg sagt fra ganske tydelig. Det er slike ting som i lengden kan gi en butikk dårlig rykte, og noen ekstra hundrelapper er ikke verdt den risikoen.

LJ
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap